Thursday, May 19, 2011

preparasicamnakmati.

kenapakaubaca.[?]
" ada lagi 2 hari je ?  "-H.A

malas nak ulas cerita sunway lagoon dah 4 hari berlalu tapi masih dalam ingat. klik blog afiq ni segala cerita A-Z semua ada kthnk. -.-


//

sebenar nya aku sedih sangat. sedih sebab kemeng-probability-an aku dah silap langkah salah atur hidup atau dan sebagainya. ini la padah bila orang hidup takde cita cita , susah nak pilih yang ini ke yang itu ke haih aku terasa baru nak menyesal sekarang tapi ibarat nasi dah menjadi bubur so aku terpaksa diam kan , buat muka gembira senyum seolah olah takde apa apa dalam hati padahal orang yang rapat dengan aku tahu macamana aku rasa , setiap saat aku fikir aku nak ke U atau matriks.  -.- setiap saat jugak aku fikir perasaan kawan aku yang dah tahu aku sekampus dengan dengan dia , dia harapkan aku masuk sama , boleh jumpa lagi tak terpisah . dan aku tau dia sedih sangat . sama jugak dengan aku. aku lagi sedih, aku main main dengan soal masa depan aku - cerah atau tak itu wallahualam. 

#YA ALLAH , kuatkan semangat aku , aku harap aku boleh terus hidup kat sana.

//  soalan lazim ::
"dah kau pergi mohon kulinary arts tu kenapa weiiiiiiiiii kalau tak nak ?"
dah itu je pilihan no 3 -.-' sebenarnya aku mohon lain dapat lain adeh. kenapa letak no 3 pun aku tak tau ? that's why aku cakap aku takde cita cita .sekarang sudah terhantuk baru terngadah. aku sedih , rasa dilemma yang tak tentu arah sangat. hmmm: :'( kalau boleh tiap masa aku nak nangis sebab aku dapat apa yang aku rasa aku kurang nak. kalaulah korang berada kat tempat aku atau korang yang rasa sendiri macamana susah nak pilih mana satu . dan akhirnya Allah dah tunjukkan aku satu jalan bila ada orang tiba tiba bagitau pasal itu ini dan alhamdulillah aku dapat kuatkan semangat , dapat tetapkan pendirian , aku pilih matriks. bukan sebab kawan atau masa tempoh yang dekat , aku pilih sebab aku tak pasti aku dapat buat diploma kulinari walaupun kita mula dari basic ; walaupun kulinary subjek yang senang ; walaupun kulinari selalu di pandang enteng oleh sekalian manusia ; aku tetap tabik dekat Seni Kulinari salah satu cita cita aku ,nyeh aku tahu aku akan disenarai hitam oleh UiTM so takleh buat apa la. bye UiTM ; mungkin ada rezeki aku boleh buat rayuan atau erti lain rayuan aku ditendang . so who cares? . - yeah nak tau keburukan Matriks berbanding U? boleh carik sendiri. siapa yang ambik asasi / foundation tu jangan nak suka sangat la , dia pun ala ala matriks jugak sama susah ; cuma yang beza korang duduk dekat Uni ; dapat merasa life uni dari segi lain sama , dari segi pointer kalau dapat kurang poiter 3 ke 3.5 pun kene tendang atau dapat degree yang bukan engkorang nak MHAUHAUAHAUHA. tapi asasi vs matrix memang lain. mungkin asasi lagi elok la dari matriks. hmhmhmhmmm [ nak sedapkan hati ni ] . OK la taknak cakap banyak , keputusan dah dibuat . aku akan ke matriks kedah. selamat berada di sana hadzrinaqmal. :)  thank a lot tu alia yasmin yang banyak bagi pandangan , tak lupa afiq yang suka hasut aku ambik diploma thank thank thanks . :') 
# harap sangat even ni keputusan yang terpaling sangat susah aku nak pilih , aku harap iainya betul. dan aku harap sangat siapa siapa yang kecewa bila aku beralih arah dari diploma ke matrikulasi , aku harap korang semua faham la eh, ni pasal soal hidup aku ; bukan orang lain. amin.- err aku pun tak sure ni betul ke tak tapi redah je laa labu HAHAHA.
 "sorry tau fasha , aku tak dapat join kau kat sana . hope kau ok dan terus belajar mekanikal engenering tu dengan tekun " - etlis kau dah ada impian kau . aku belum. :') tumpang bahagia.

# aku selalu pegang jugak prinsip " jangan pandang rendah dekat orang lain " . itu aku selalu pegang . mana la tahu kan , mana tauuu rezeki aku elok ke masa depan walaupun duduk matriks , yang orang selalu kondem tu kata itu ini susah kalau failed kena tendang pfftttt - entahla . rezeki rezeki.susah nak cakap pasal rezeki ni. kata kata klise ( walaupun entah termakbul ke tak ) ialah : "harap harap aku berjaya kat sana walaupun tak capai gred 4 flat " - pui nak 4 flat je WAKAKAAKAKA. dah tutup buku , benda dah jadi dah bayar pun bank dah siap packing barang , dah siap medical check up semua pfffffftt itu untuk U , matriks tak payahh melayang beratus ratus ringgit dan aku akan angkat kaki pada sabtu mungkin .

//
kepada awak,
sorry tak balas mesej ,tak balas im semua sorry . itu je yang mampu sebut sebab dah tak tau nak cakap apa.terimasih atas semua ambil berat ambil peduli dekat orang yang tak gheti nak hargai langsung ; yang menambahkan kesakithatian anda lagi soooooosory ok dari hujung rambut sampai hujung kaki ; nampaknya dah takde kot peluang berjumpa. mana la tau satu hari nanti kita boleh jumpa ke ? boleh jumpa bila anda buat kenduri kawin hihihihihi :D so take care ok , jaga diri hiasi peribadi , :)
yang benar ,
hadzrin

 
memang tak ahh aku nak cerita semua nanti. tiada lappy kat sana tiada liputan internet ( gila kuno kalau takde ) nyeh persetanzkan. bydeway tadi last konon reunion ayam aktif :') yang ramai tak dtg lagi sikit yang datang dia macam 50-50 la , takpe la nak wat caner sapa sapa yang tak datang tu . so kewlzz thank alot ♥. ok malas nak cerita banyak nak sambung kemas beg sambil air mata bercucuran HAHAHA. kthknbyenites.
 
last gathering sebelum semua beralih arah. goodluck korang :)

No comments: