Thursday, May 12, 2011

nok ni kau mimpi ke ngelamun lagi ni ?

kenapakaubaca.[?]
" kena jugak ni buat sembahyang istikharah ."-H.A


"hei kau tengok slip SPM aku banyak merah doh "- tipu sangat kalau slip merah haha.
bukan nak kufur tapi aku jarang jarang tengok cerita p.ramlee , er taktau kenapa. HAHA

.pergh betul cakap cikgu cikgu dulu ; meh sini meh imbas muka balik apa yang cikgu cikgu cakap sebelum SPM lagi. // " awakk ni , tahun ni la awak harus wajib belajar elok elok , sok sok , result SPM tula yang jadi masa depan awak "  // " awak tahu dekat universiti nanti , bukan kita carik problems dia ,kita kena carik formula pulak , formula addmath pulak tu " //  " do ur best , ur SPM is ur future" balbalablabla semua kata kata yang dulu kita anggap nista sekarang dah terkena tempias balik eh terasa ke? terpedas meh? erg hgjh  -.-'
no komen.HAHAHA dan sekarang tengok , tengok ! tengok !! AHJRGHGRJGRHJRH !! -- nak pilih masuk mana pun tak gheti nak choose sebab banyak sangat suara setanzz cakap itu ini tak elok tak bagus ; suruh masuk ini push masuk itu eiiiiii nak yang kena ni . - "kau tahu matriks sekejap je lepas setahun kau dah ada degree dah " - cakap macam tu memang senang ; sangat ! cuba bila dah masuk matriks , kepala otak mungkin akan terburai HUERHEUHURHE ke ? entah aku tak pernah masuk lagi. ni semua cakap cakap yang tak semenggah la ni.kan aku sendiri yang dah terhasut termakan dengan kata kata pujuk rayu setanzz .
"asal tak amik diploma? lagi lama &kau boelh belajar dengan rilexs ?" - kontra : tahun kedua berkemungkinan kena duduk luar hostel + kena bayar banyak cuba kau ambik matrikulasi ; dapat elauns lagi tu. pffffffffttttttttt semua ni menggoda , menggoda iman aku yang lemah pfttt lagi sekali. dah la borak pasal benda ni buat panas kepala otak je ; dah la Msia tengah panas ni sampai minggu depan. mana yang morning kerja tu boleh laaa balik rumah awal WAKAKAKA. " there's no more ku sangka panas ke petang , rupanya hujan di tengahari " -.- ok annoying. yang ni bebetul enoying. //

persetanzzkan benda benda kat atas ni , aku ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkk masa lagi untuk pilih which one is betul dan which one is my masa depan. so dono dont care , just apa yang patut kita buat sekarang shopiing ; doi bukan shoping tu , kita shoping barang barang nak bawak pergi sana.
"agaknya kalau bawak lori kontena pun tak muat kat U nanti -.- " ; KALAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU boleh just kalau boleh , macam math jugak , if .... only if balbalablablaa ok lupakan math , sambung balik ; kalau la boleh dah lama aku korek rumah aku sekarang  ni then angkut and tanam dekat tepi  U nanti . aku nak balik rumah tetiap hari aku tak pernah berenggang ; aku nak makan nasi hari hari taknak makan MSG megikap hari hari HHEURHEUHEURE atau cili ikan bilis kunyah sampai mulut melahar. HAR HAR ok dah stop gelak. tambah dosa je tau.

//
 kerja so far so good tak pernah kena maki tapi kalau bab mengeji orang tu no 1 lagi lagi si KR dan M.A.M , kalau tak mengata tak sah nasib baik la aku diam dan lihat je , kadang kadang je join sekaki WKAAKAKA ( maaf statment ni macam nak kena sepak ) - oh nanti sure rindu nak layan kastemer. etlis my jeringgeris dan power sikit , boleh sikit sikit bersepking walaupun berulang ayat sama ;

"err sorry miss we dont have the size " -- ulang banyak kali kalau kasut tu takde size ,

" err no more stock sir / miss "- ulang kalau kasut takde stock HAHA -.-'

" exceli sir / miss we are in different management ablablabalalla " -- kalau diaorg tanya kenapa takde design itu ini itu ini  dan banyak lagi FAQ atau FAA yang aku selalu dengar dan jawab. dah macam operater la pulak wakakak 

//
apa ? kena pakai baju form 6 ? wakluu. sengaja je nak bagi nostalgia sobs sobs sobs ♥ bala bala. ni bala ni balaaaa haihs. dah malas nak merepek. apa yang aku tahu aku nka berhenti lagi 3 hari so yeahh ada masa sikit untuk menyundal dan ada masa untuk jadi kera sumbang lagi masa kat sana nanti . pui takut la takut sangat kthnkbyenites. 

kau rasa burung ni ambik tak STPM ? untung lsa jadi burung. eh zoo negara jom ? :)



I think you know the answer , yeah i miss you , i miss the the last time that we spoken each other tapi sekarang masa dah berubah la awak , and and lagi satu kita tetap akan jadi kawan tau. sampai bila bila. mungkin lebih dari kawan , buat masa ni . biar je dulu macam biasa. saya pun tengah serabut pasal masa depan saya ni. hei. jangan stress jangan gusar , senyum je tau . amin.

No comments: