Friday, June 8, 2012

Long Distance Relationship

kenapakaubaca.[?]
"im tired of trying to get your heart back.sorry"-H.A
















 Long Distance Relationship? (LDR?)


nahh merepek.
merepek bagi sesiapa yang tak pernah jumpa tiba tiba couple
logik bagi siapa yang dah couple tapi terpaksa berjauhan atas pelbagai faktor.


dari dulu aku tak percaya.sebab aku pernah tergolong jugak dalam golongan golongan merepek ni. siapa dulu masih ingat saluran @15 kat Astro tu? ala yang ruangan chat chat komen semua tu HAR HAR HAR mula dari situ - sejak darjah 6 kot aku rasa dah pernah alami LDR ni , tapi serius aku kata itu benda paling bodoh pernah aku buat.


"aku kenal dengan budak ni.nama dia R.duduk area kuala selangor ke rawang aku tak sure ; mms gambar kenal kenal borak borak dan termasuk ke jerangkap LDR ni tapi alhamdulillah tak lama. dalam 1 minggu macam tu" 
 sebab apa, sebab aku masih muda.Eh tak boleh pergi la.


bukan berhenti dekat situ je. dalam tingkatan 1 atau 2,still main chat @15 tu sebab masa tu aku tak ada fb ; internet jauh sekali
dan sekali lagi, tersangkut dekat budak cheras. elok la tu. aku dah form, tersangkut dekat budak darjah 6.


rasa nak gelak je balik.hew hew hew. :3 


//


ah itu cerita lama. lupakan. 


apa yang aku nak cakap LDR ni kalau ikutkan agak payah daripada  SDR atau in relationship yang dekat dekat ni ; yang mampu bersemuka. tapi aku rasa la ; rasanya keromantisan LDR lagi tinggi daripada SDR.
nah kau siapa yang tak rindu bila kita masing masing berjauhan- lagi lagi yang luar negara. ewww.tapi sayang, aku (kita?) belum pernah rasa.-
bayang kan , siapa yang LDR ni tak bersemuka dia punya baby hari hari boleh jadi gila kot. patut la banyak berlaku curang ye tak? HAHAHA


tapi LDR ni cam risky sikit la. sebab dah jauh, baby kita yang kat sana tu mula lah buat perangai setan dajjal segala.depan pijak semut pun tak mati bila belakang pijak gajah pun mati -.- choi, LDR ni kau boleh tau ke tahap kesetiaan baby kau tu? Dah la duduk jauh - dihubungkan dengan YM skype IM BBM benda benda merapu menipu semua tu. 


baby kau boleh tipu, bila kau tengah layan baby kau dekat skype ke ym ke
dia boleh pasang IM lagi satu dengan skandal lain. tak terkujat ke kalau macam tu? bagi aku tak.dah lumrah manusia,lelaki perempuan gatal . sebab tu sebelum couple tu buat ujian kesetiaan. kau buat la apa untuk uji setia dia cam pakai baju selekeh selekeh ke busuk ke tak ikut trend ke, kalau dia stick dekat kau , nampak gayanya itu la jejaka/wanita setiaa awwwwww kalau dia jauh jauhkan diri.mintak lempang kat muka dia. HAHAHA.


dan ada jugak bila LDR ni,makin lama perasaan sayang kat baby kau tu makin kurang. makin menipis makin tak ada nafsu dah sebab bunga bunga kumbang kumbang dekat tempat baru lagi fresh lagi newbie lagi eww ewww cantik hot segala BHAHAHA. ini wajib. tak pernah lagi aku jumpa buaya tolak bangkai - mungkin kalau jumpa itu la buaya paling bodoh pernah aku tahu. "eh pernah dengar kisah buaya makan orang?" itu lagi teruk rasanya.semua nak balun.Faham kan maksud aku? HAHA


ye ye tapi bila LDR ni,kalau dah sayang tu,kita akan jujur habis.sayang habis.setia habis.jadi kepada baby baby yang baru nak melangkah ke LDR tu,jangan khuatir.cuma perlukan kepercayaan each other je. kalau nak LDR tu kekal lama la.hihi.


geli kan aku guna perkataan baby? ewww aku dah muntah darah dah ni HAHAHA geli sangat.sangat.




aku bagi red ligt dekat LDR ni.tak suka. aku nak cari baby aku nanti la masa dekat U. cikgu cikgi kita cakap kalau nak carik ,carik dekat U nanti.banyak.awak pilih je. tak tahu la betul ke tak, mana tahu tipu ke. ah persetankan.


tapi rasa cam nak cuba pulak.sebab cinta satu sekolah (SDR) pun tak kesampaian,mana tahu LDR kesampaian ke? 


hew hew hew :3


kenapa aku gedik hari ni pun tak tahu la.mungkin... eh bye.


"Close together or far apart, you're forever in my heart." 


No comments: