Monday, June 4, 2012

tak payah nak buat 'comeback' sangat la


kenapakaubaca.[?]
"lupakan yang lama.yang lama tu menambahkan duri"-H.A

selamat kembali jerin.Lama benar ditinggalkan, lama benar menyendiri.
Oh aku ada banyak benda nak dibualkan kat sini.
ramai orang kerap tanya
"weh pointer kau berapa pointer kau berapa?"
jawapan bajet artis aku
"no komen"

kadang kadang menganjing sikit.siapa siapa tak tahu menganjing tu apa ; dia macam memuji dalam keji atau puji dalam kutuk la HAHAHA

"aku dapat 2.97 je.teruk gila aku"

  bagi aku ianya normal dengan niat nak gurau gurau je dengan kawan HAHA.
but hari ni aku dah bersedia ; bukan untuk riak. tapi untuk apa aku peram?
terima kasih Ya Allah
Terima kasih Doa ibu bapa aku
Terima kasih usahaku
terimakasih kawan kawan pengulangkaji
Terima kasih para pensyarah KMK
3.83 bukan satu gurauan.itu realiti- yang mana aku hanya expect sekadar 3.0 sebab aku tahu kimia aku buat hanya beberapa soalan je. :| sigh tapi kuasa Allah kan?

terima kasih :')

dan makin terlupa semua topik sekarang - yela mana taknya dalam kepala otak fikir makan online tidor outing makan online tidor outing makan online tidor outing. HEURHEUHE :3

//

"Mana mana yang menaruh hati dekat aku tu,maaf la.seru tak sampai lagi,boleh la cuba lupakan"
sebab aku pun buat benda sama.tak terbukak hati ni lagi.tunggu dekat U.(dengan harapa tinggi ni ) kita belajar sesuatu, yang mana hati perasaan tak boleh dipaksa - kan? yang mana bila hati dengan perasaan ni di sakitkan - kita punya hati dah tertutup. we have to accept that fact.No offence.

tapi tak mustahil semua tu berlaku semula.tapi aku mohon dijauhkan la.

anda semua kawan saya.kawan baik.kawan baik yang disalah ertikan.

//
tapi itulah hidup, bukan?

baru baru ni ada jugak kes touching menouching ; aku tak mahu komen aku tak mahu cakap apa apa. Aku rasa sikap tu dah perlu kita ubah. dah besar panjang semua.we are not kids anymore
 so please stop the annoying perangai dan drama yang mengundang benci rakan rakan semua.

sengaja aku tak nak kerja.aku cukupkan lebih sebulan untuk bersama kawan kawan dan menghadiri kenduri kahwin semua. minggu depan aku akan mula carik kerja. harap sangat. sebab sabtu ahad ni ada function.

tapi itu lah realiti. terimas kasih semua.terima kasih luangkan bazirkan masa untuk baca ! HAHA.
lepas ni mungkin menaip balik sebab duit dah habis untuk berjoli HAHAHA
kbye
model pavi

ke broga kita
wajibsundal
one direction ke?
orang gila yang lambai tu
merekaterbaik !
broga !
doraemon


chowrasta penang

No comments: