Thursday, May 31, 2012

malas 51% - rajin 49%

kenapakaubaca.[?]
"kau tak berjaya buat aku jatuh"-H.A


dah lama sangat tak menulis.
bukan penat


bukan tak suka blog


bukan tak nak kongsi


tapi saya bukan artis.
bajet je artis


HAHA


dah diam.


minggu minggu cuti saya sangat seronok. penuh asam penuh garam
dah puas merantau,dah puas melayan karenah manusia yang masih keanak anak kan, dan dah kenal apa itu erti sahabat yang neutral. :)


"pergi tempat orang jaga jaga,takut kena tulah"


saya rindu blog saya ni, cuma tak berkesempatan nak update selalu


macam saya kata tadi
bukan tak suka blog
bukan tak nak kongsi


mungkin


tahap kemalasan saya 51%- berbanding tahap rajin saya 49% hihi
jumpa lagi.


:)




suka broga tak suka mendaki

No comments:

There was an error in this gadget