Friday, May 25, 2012

Lensa

kenapakaubaca.[?]
"She afraid to face the truth"-H.A



Oh damn. Rindu ke? Rilek la.baru 4 hari belum 4 bulan 4 tahun segala.
Been busy lately.selalu sangat keluar sini sana dan tahu tahu je la.bila keluar kalau tak  habis RM20 paling minima tak sah.Bayang kan kita seminggu ada 5kali keluar menyundal.tak habis seratus macam tu? Dan I wonder where did I get those money.datang dari langit? Hihi tak la ,mesti la sumber bank bergerak ayah mak yang bagi. Aku sekarang kan tengah jadi penganggur kehormat KD.kerja MAS lagi tu.
MAS= Mak Ayah Support

“bila la kau nak kerja ni jerin oi?”

//
Aku sure orang mesti kata aku ni kaki kamera kaki menyundal kaki posing depan lensa oh my haha.entah aku pun tak tahu benda (semangat nak menyundal depan kamera ) datang dari mana.mungkin dah lama sangat tak ada gambar baru,tak ada DP FB baru ,tak ada twitticon baru dengan tanpa syakwasangka kita menyundal depan kamera.Jangan salah anggap.menyundal tu term kami ayam aktif yang maksudnya outing + bergambar + makan blabalbala -.-‘
‘kalau nak tahu aku ni pemalu orangnya,tak suka bergambar’
Oh kadang pun aku pelik kenapa eh ada orang malu nak tangkap gambar? Pffttt Tangkap gambar je pun bukan buat apa apa pun.tak mati pun haha. Tapi mungkin muka dia ada emas kot ,tu yang payah bebeno nak tangkap tu.nyeh muka kau ada emas muka aku berlian.lagi mahal.haha.
Mungkin lepas ni aku nak letak jawatan seketika daripada terus bergambar rasanya.Orang pun dah muak rasanya, bilangan like pun dah makin turun, kalau dulu mampu cecah 1000likes, sekarang nak capai 10likes pun susah HAHAHA.
Sekarang ada hati kea rah nak buat photo editing pulak dengan tangkap gambar
Tapi aku takde DSLR.setakat digital kamera 10MP rasanya tak boleh pergi lagi kot.
*sigh.

Takpe la kita cuba dulu.kalau ok ianya merupakan satu honour kepada aku kalau aku berjaya buat tahap cikai.
Doakan kita ye.

Don’t worry,sebelum aku kerja ni nak tulis banyak banyak.esok esok masa kerja dah tak boleh tulis dah mreuhrurereu

Oh demit.result lagi 4 hari. K

No comments: