Saturday, May 2, 2009

af sape tersingkir kejap lagii??


tiara naik ke pentas untuk umumkan af masuk
ohhh!!tidakk!AISHAHHH!!











cantikk nye aishahh!!aku minat


ohh.ni bola..nogori lwn kelate..hope nogori monang sobab itu tanah tumpahnya lahir den haa
**drop by tv1 jap td.ahahhah





akim dgn lagak sultan nyaa







isma n hafidz




giler bess kot



kenapakaubaca.


Malam ni Af datang dengan temanyer yang tersendiri la kot..


af musicall..bunyi macam gempakk..tapi lepas aku tengok jer..hampehh..tapi bolehh aa..xde r bohsan sgt macam duluu..lpas psmbhn yazid n aishah jer aku trus blahh ke dlm bilik..sbb pkirn aku ke ONLINE jer.ahahahah


gila mateii..


agak2 malam ni sape la out yer??hope jgn aishah n akim..dorg bess..terbaekk wokk[pinjam aril nye jap]wakakakak..ni setakat 10.10 tadi..aku selitkn gambar2 ni kejapp.ahhahaha...


gila..aku xde keje.carik lah kejer jap enn..


**gamba mungkin xde kualiti kot sebab aku amik gamba dalam gamba..hahahaha..


xmmpu nk g satdium


ohhhhhh tidakk!!aishah tersingkir!!

**tkjut gak datin tiara umum ade af masukk..ape2 pun kitee layan la labuu
*aku ulang balikk gamba2 tidak begitu memuaskan nafsu anda oke














3 comments:

eightians said...

aku sokong hafiz beshh!!!

emal said...

tq eihtiann

mekar said...

hhaha,
no more aishah.
;pp

There was an error in this gadget