Saturday, May 16, 2009

antara buku & dajal mata 1,

HAFIZ menang!janji bukan aril.ngeh2..
but sedih akim no 3.
blablabkbababa
logik ke kite belajar bende yang elberteisten ni ajo?? dan dan dan lagi satu,ngn bende?untuk ape blaja?ahahahahah


dan dan dan ni,,,.........................[no komen].ahahahahha


kenapakaubaca.







wahh.gila siyok tadi kot aku mempelajari add math bab 3.ape tajuk dier ea?quadratic fangsyen..n simultenese equatioon.hauhauaha..boleh berair2 otak doh..haha.tapi dah okee kot..gilerrrrrrrr arhh..dan dan nak tauu x..aku masih belerrr lagi kot.kahahahahahahha..



entahlahh.tak tahu nak cakap per sebab aku ni memang dah ditakdirkan kot untuk tidak paham kesemua matapelajaran fom4 ni yah??wallahualam laaa..

:)

lepass ni cadang2 kul 4.30 nanty nak buat kimia pulak..


"awk ni hazrin,kimia kelua bende alah ni[chpter 3].awk tak boleh buat bahaya ni"-cakap cikgu akmar

ahhaha

aku pun tergugup sekejap,hati aku bedegup kencang..cikgu ni jangan doa cenggitu..takut nak mampuss guerr.yelaah2.sebab tu kejap lagi aku nak rivisyenn kimiaaa.ahahahahah
:)

tapi,ade bende kot yang menghalang..M A L A S..
ahahha



sebab mata aku nak tgk tb jer.n tgn aku ni nk mengonlinee jer.giler rh..[hdzrin,ko akan tau bile hari terbuke nanty]


ngehehehehhe

oh yaaa.



malam ni konsert akhir AF..

agak2 sape yang juara yaa???

aku harap sgt bukn si A[bukn nma sebenar]



sebab MEMANG TAK ACII LANGSUNG..FUTLISS KAU 'A'..DAH LA MAEN TIPU..KO INGAT KAU BAGUSSS??KALAU KAU MENANG PUN MEMANG BUKAN DISENGAJAKAN.DIRANCANG MUNGKIN.nagahahahahhahaha

sian2...



k k..
nk out,smbung rbisionn

No comments: