Monday, May 11, 2009

tadi audition sketsaa memalukan sahaja.ahahah

kenapakaubaca.

gilaa kot..aku tak tau nak cakap apee bile tyme odisyen tadi.sumer kelam kelibut macam ribut..ahahha.dengan lagunye xde minus one..dgn maslah teknikal nye lagi ++ salah timing masuk [xpeseli mase babak 2] td.ahahaha.tapi gilaa arr kelaka kott..bolehh kiteorg bangga dengan memalukan diri kiteorg ni..pelakon2 murahannya ialh akif,hazeem,esah,aku,nabeel,prasad,adeila,aniq,syirah n sape lag tah..tapi memaaang lahh!!gilee malu plass tepahapeeee[tpi lagi ok kot dri semua orang yang macam sakai wat perform]..yang shuffle dieerr,yg nynyi sore sumbang ade,koir lagu amy mastura pun adee.wakakakak..memannng laa gile klakaa...apepun aku boleh andaikan yang sketsa 4AKTIF menang tanpa bertanding sebanyak 11 kali.ahahahaha..ade la kot sikit harapan nak jadi calon2 untuk HARI GURU[29/5] nantyy.wkakakakaka

p/s::kan bes kalo wat dikir barat -ubah r lirik-wat satu kelass grenty gempakk kot dgn riuh ramainya[sekadar pandangan]
ehheehhehehe


Keunggulan cinta dari sinar mata Yang bergelora Hati ditaman berbunga Satu impian satu harapan Sudah pasti ada sebaliknya Satu rahsia
Engkau di mataku adalah cahaya Perjalanan ku Terang menyuluh segala Yang tersembunyi Lama kucari Sudah pasti ada jawapannya Kemungkinan itu
Datang hampir senja sedang akuMerangkak dan kehausan cinta itu Kau hulur tangan mu Membawa ku ke atas semula Berdoalah aku kesyukuran Tercantum cinta jadi satu Biar ku tebus segalanya Agar di teman cinta yang suci itu

1 comment:

ezral Sya said...

OMG TAU TAKPE DIKIR BARAT GEMPAK GILE !!! takpe tahun depan, peluang terakhir untuk menyinar, jom jom jom! hahahaha

There was an error in this gadget