Thursday, May 7, 2009

dari melaka ke kota damansara

kenapakaubaca.



uiyoooooooooo..bebudak MRSM kini kembali ke kota damansara hanya untuk seketika..hhaha..diorang cuti kebendetahh sampey ari selase..bebudak itu adelahh hazim n arif[truly bestiess]hahahahaha..dgr kabar ha

ri ni baru dorg gerak balik ke mrsm jasinn[poyoo mentang 8A pegi MRSM]ahahah..

dahh lain..nampak pun macam sihatt jer..hazimm pun dah tinggi kot..klah aku yang masih pendek 162 cm ni.uahauahahah.

tak kesahlaah.janji aku tinggi dari saB.[upss]

aku tengok arep pulakkk!!



uiyooooooooooooo!gila majuu beb..

DULU-KITA KAMU



KINI-AKU-KAU



hoii..sape aja aa arep??

kite tak sukee lahh cara kamu dah lainn bile dok sana..tapi nak wat caner en?manusia kini berubah.



etliss kamu xlupekan sikap kamu sewaktu 2002-2008 k..

smoger teruss sukses k..

aku doakan dari sini..



sayang++rindu++korg.

ahahahha



:)

1 comment:

Shuhada Amar said...

jap wehh, serious ke arif cakap guna aku-kau? tak perasan pun ow. hahahahahah. wahhh, maju berbatu dah -.-'