Thursday, May 21, 2009

seharian.

kenapakaubaca.
gila kot...nak nak nak tau x?tadi addmathh aku jawab semuaaaa[belum tentu lagi kompom betul ke tak]ahahah.uiyoo satu sejarah termaniss seperti memakan buah mangga di dalam hidup aku kott.ngahahahah.terima kasih puan LISMA yang banyak beri nasihat,ceramah & tunjuk ajar.bahahahh.:)kira ok lah aku buat tadi..tapi addmatah lagi senang sikit dari bulan MAC.heeeeee..tapi jangan luperr kertas satu tak habis lagi dan dan dan dan kite belommm merdeka lagi kot.[bebasdariexam]
lepas tu EST,yang information transfer tuh boleh la jawabb.tapi yang xbleiblanyer yang writing a report tuh macamm siakk ajer bunyinyer.die nk ape tah aku pun tak tau.ahhhhhh..layan laa labu..die suruh kite tliss,kite tulis karangan report.nehheheehhe

best300000000000000000x
tadiadefullrehearselyangmacambukanfullreherseal punyer..ahhaha gile2 klaka & menyampah je kot.masuk library tunggu macam orang lama.tunggu yang lain buat show.bes jugak lah show masing2 sebab dah terpilih kann???hehehehheyang paling aku suke org yang nynyi lagu "pak belalang uhh' dan yang paling aku benci yang si topeng tuh + lawak yang akugelakbuatbuat.
:) jangan marah yerr.
gurau jer.
dah tunggu lama2 kat situ adelah satu adegan yang bodoh belaku.hak3.
mula2 macam nih,
aisyaaaa ajak baca buku sejarah memandangkan esok jumaat ade sejarah paper 2.lepas tuh aku yang bodoh ni cakap lahh.."syaa,ouh ya .tapi aku tak bawak buku kott.." pastu masing pandang blur kat aku macam aku ni si bodoh la gamaknyer..."


then2 conclusinyer baru ler aku tau yang tuh library ade banyak buku SPM SEJARAH [selaindaribukuteks]
hhahahahahaha
klaka klaka klaka klaka x??
hauuaahuhahauha

gila lahh
:)

No comments: