Saturday, May 23, 2009

Lumrah alam,

kenapakaubaca.

salam dulu.aku tak tahu perkara ni benda asas dalam kehidupan manusia ke haa??i always asking myself about this matter kot..M.A.L.A.S..entahlah bermenjak2 ni aku malasss sangat nak buat something yang berfaedah seperti revision ke,kemas rumah or bende2 yang baik laa nyerr.tapi aku da mlaas dah sekarang malas malas malas malas!!yang paling aku nampak aku malas nak ulangkaji[tak seperti dulu] lagi2 sedang exam ni.cilakoo..:)..ahah.tengok lah kehidupan aku?tak terurus[yela tuh] nak kasi gempak je.ahaha.takde lah.tak sampai tahap tuh lagi tapi malas tuh memang nampak dalam diri aku..
punca-punca::
1-leptop ni melambai -lambai panggil aku suruh tekan2 dia kot
2-diri ni lemah iman
3-tak kuat tenaga untuk melaksanakan sesuatu yang baik,tetapi kuat tenaga melakukan sesuatu yang buruk.
4-sebab ada banyak masa nak buat sesuatu tuh,so boleh pospone dulu
5-sebab takde orang marah n tego aku
6-memekak kan telinge bile disuruh mmbuat sesuatu etc=g kdi ke,buat air ke,masak nasi ke o balbablaab
7-sebab badan aku penat dan xde mood[takkan hari2 kot]
8-sebab lumrah alam
9-sebab malas berusahaa
10-sebab memang dah pemalasss punya hadzrin yang xde masa depann!!
ahahahhaha

tuh baru 10 sebab kenapa aku malasss.ade berpuluhmiliontriliun lagi kot.
aku tau bukan aku je kot yang ade sifat MALAS ni semua ada..so kene pandai2 kontroll lah diri tuh yerr..

pantun>>
pakcik hamid jual baja,
cik timah jual ragi,
esok besar takde keja,
tu la malas lagi.
ahahha
tutup topik malass sebab aku malas nak tuliss.[tgk kn malas tuh]gilalalaalalalla..
dah2.aku taknak nonsen macam orang sewell.lagi mionk akuh nanty..
isnin ni da la examm.kertas semua subjek yang macam hmmmmmmmmmm ntah lahh lu pikirlah sendirii awokk.,,
kakakakakakaka
k adioss salaam!!

2 comments:

a!n said...

kita geng..
huakakaka..
kdg2 tu ade semangat rajin...tp disebabkn laptop ini yg mengodaku..mg tidak tertahan rasa2

ezral Sya said...

HAHAHA tau takpe doh sep ah, aku rasa fenomena penyakit masalah kemelut ni dah melanda satu dunia ah kecuali Nur Madihah dengan Siti Azreen dengan Chan Yeen Yee wahahaha. rasa macam malas gila nak hidup an AGH

There was an error in this gadget