Saturday, May 2, 2009

aku admire kau.

kenapakaubaca.



aduhh.semenjak tahun lepass.aku dah perhatikan gerak geri kau..tapi aku tak berani lah nak mintak kapel sebab aku suke orang pompuan yang mintak kapel ng aku[mmg xgentelmen]..tyme tuh aku mule lupekan orang yang aku suke dulu2 semata2 aku nak kau!!aku masih inagt lagi kita stady sama2.ketawa sama.sedih sama2 dan gurau sama2.aku nak time tuh ade lagi pada masa depan..tapi nak buat macaner dahh.sumernya dah berlalu..lepas PMR je sume HILANG!!aku hilang kaww..aku hilg pedomann.aku jadi sasau!!sumpah weehh..kau ade dalam perempuan idaman aku..bukan senang nak carikk..tapi..kau pergi jugaaaa...:(

huhuhhu..

mungkin satu hari nanti kite bisa ketemu balik ke..dan aku takkan lupekan pasal hubungan kawan kite nih yg telah terjalin dulu2...

aku syg kau..aku suka kau..aku rindu kauu..dan aku macam2 lagi lahh!!!!

wtf,aku mgarut lah..

pada2 yg trase uh bgoslahh.etliss ko seda..
n aku masih INGATT KAU!

:)

2 comments:

zahidah zailan said...

siapekah gerangan nye?

hadzrinaqmal said...

ade lahh beybehh
:)
4 sure ko tau ott.ahaha