Friday, May 1, 2009

mana pilihan awok??

katy perry
siti nurhaliza


celine dion


3 jelitawan yang kat atas ni semuanya aku minat sesungguh didalam hati aku.ahah..ayat paria jer..katy perry aku suke sbb dia mmg cntik.lagi pun sore die yg agak2 kasar ke lembut tuh memebuatkan aku terpaku kpdnya.ahah..lagu die pun sumer bes2 kott..self inflicted,thinking of u n i kissed the girl pun meletop kott..kan bess kalu die melamar aku jadi suami dier.hHhHahah[terbalik lah hadzrin oi[walaakakak]
makkkk!!katy perry nak kawen ng aku..ahha
siti pulak aku mint kt dier sbb sore dier yg lunak n merdu tuh..die pun dah banyak kali mengharumkan nme negara wehhh..pnh pergi londoon uhh wat kt albert hall seblum rabani..ahhahah..malangnyaa lepas tuh die bkawin dgn dato k..misai nye kot yg mmbuatkan siti tertarikk..wt hell la.ahha..kalo nak tau aku xde misaii kak siti..bukn taste kak siti ke??wkakakaka..lagu siti punn bess..ku mahu,aku cinta pada mu n percayalahh..
cayalaahhhh!
sampaikan salam saya yer kpd datoK.ahahah..aminn
celine dion??sape uh??oh jirann seblah rumah nenek aku punyer atok ke??
ahahah
..xde lahh..celine ni cntik wa habaq luhh..giler..sore die yg leh tarikk uh mmbuatkan hati n jntung aku bergetar2 smpikn aku punn ikut sama dia nyannyiiiiiii..."everynight in mydreamm..i see u..i feel u..""fullstop..bessnyerrrrrrrrrr!!cntik pun cntikk..nty lahh kalo aku jadi artis teknl ke nty dpt lah aku jmpe ko celine..tyme tu pun kulit ko dah kedut2 kott..sbb aku jadi artis mse umur aku 20-an cmtuh.ahahah[mamat ni prasan jer lebihhhh]...
so,kalo nak tahu aku pilih mana??
lu pkirlah sendirii!!
terbayeekkk wokkk![sakit ati ke aisya?]
ahahahha
:)


No comments: