Friday, July 1, 2011

antagonism

kenapakaubaca.[?]
"sejarah mungkin berulang "-H.A

kesian kat blog dah lama tak buat onar kat sini ,memekak mekak tak tnetu hala OMG aku rindu blog. sebenarnya memang tak ada masa nak tulis cuma malas je, maklum la kat sini nak pergi satu tempat ke satu tempat ; let say dari bilik aku sampai pusat sumber mau cecah 2km [ ok sarcastic ] tiipu je, ada la dalam 500meter , tak ke jenuh tu HAHA patut la kat sini aku makin kurus weh. kalau dulu berat aku 50kg sekarang dah turun 53kg -__-' sihat tak? . persetanzkan semua. ALOTOFstorytobestorymory tapi masa tak cukup macam aku cakap tadi malas nak mampus tapi bila online fb rajin pulak bila nak taip menang ni pffffftttt. habisla aku tak dapat nak pecah rekod entry berbanding dengan tahun lepas. -.-

**
Cakap pasal life ; apa jawapan korang bila duduk kat IPT ? sama kan ? ok tu la jawapan aku . hidup kena belikari buat sendiri itu ini 0.o bangun bangun tengok bukan dekat bilik dah ; bangun bangun ada kat tempat orang lain dan lagi kufur bila kita dikejutkan orang lain bangun subuh EHRGEJRGEGRER tapi maklum la dah kufur nak wat camna katil pujuk suruh tido balik. bukan katil tu, tu setanzz doh. # memang tak cukup masa duduk sini kalau kat sekolah dulu 24 jam rasa macam sejam kat sini 24jam rasa cam 10 minit , rasa cam seminit pun ada jugak wakakak , so konlklusi nak masa berjalan pantas , cepat cepat la masuk IPTPTS apa jadah segala.boleh kawin cepat walau PNGK entah kemana muahaha

**
and who say duduk dekat sini jauh dari benda benda neraka semua tu ? *benda neraka = wayang karoeke lepak cuma sedih satu je takde sini. MEKDI ! :[ seriusly aku mengidam nak makan mekdi paling kokak pun bagila aku mcciken doe kalau tak ada dabelchisbeger dasar ayam -.- bukan nak kufur tapi hakikat WAHAHA. dan kufur nikmat lagi bila duduk sini duit ibarat macam iar disimbah ke dalam longkang ; duit habis dekat benda benda yang tak pasti tujuan dia apa tapi kita nak beli jugak . aduhai .nasib baik tempat aku jauh sikit terperosok kedalam :/ so mall jauh ah , kos untuk ke destinasi setanz pun tinggi membuatkan aku terpikir beribu kali nak keluar ke tak keluar ke tak tapi dah kufur nak wat cmane terpksa ah keluar. 

** 
dan bercakap pasal perasaan , memang susah ;agi sekali aku ditimpa tangga. nak carik sikit salah , orang sana perli perli , orang sini dajjal dajjal so takleh wat apa la. hidup aku memang kat tangan korang pun weh. terima kasih daun keladi. :D kthnkbyenites  masa sudah sampai. 


RINDU korang semua ! gay gay ayam sekalian ! :')

No comments: