Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan [cliche version]

kenapakaubaca.[?]
"bye setanz.kau akan terkunci"-H.A



 Dulu konon nak rasa sangat jadi perantau ; lagi lagi bila dengar lagu dendang perantau p ramlee zzz masa kecik tak pernah nak hapal lirik , sekadar nyanyi ikut lirik , ikut orang nyanyi sampai sumbang pun persetanzkan . Sekarang dah besar tuhan bagi akal baru nak amati lirik dia. - baru nak amati lirik sebab dah jadi pra-perantau . MRUEHREURH -. sumpah sedih. No more talking lotzz lotz I have many work to do and minggu depan shit exam -.- sumpahan apa ni ? Bala ayamaktif masih melekat ; study last minute ? Ok itu perkara wajib

.//
mesej masuk . “oh dari ayah” - “salam aqmal , ada duit lagi tak ? Tabahkan hati , keluarga yang lain balik kampung buat lemang , ayah sorang dekat KD .” -kalau nak ikutkan , tiada simbol ( . ) ( , ) ( ? ) semua -no no -perkara yang aku suka pasal bapak aku , dia tulis main redah tiada titikkomatandasoal semua OMG – aku cuma letak sebab nak bagi korang faham. T.T – lepas tu air mata aku merembes .lagi merembes bila tiba tiba mp3 terbukak lagu evanescene my immortal dan bertambah sedih bila tiba tiba next lepas tu terbukak lagu raya saloma – selamat hari raya yang sedih tu :'( - sumpah lama aku menangis. - pikir aku boleh ke puasa 18hari tanpa diorang ? Tanpa nasik lauk lauk semua yang mak aku masak ? OMG gila lepas ni jumpa roti biskut je. Aku benci asrama . Tu je. Bila berbuka sepatutnya aku yang sediakan pinggan cawan semua ; pergi bazar kdseksyen 7 beli lauk ; kuih semua air T.T kenapa tahun ni macam ni ? . bila nak macam biasa. ?-pengalaman mengajar kita . ; pengalaman mendewasakan kita ..- berdoa sangat aku dapat hidup.

//

DAN bukan nak jadi klisey ; tut tut mesej masuk “ selamat menyambut ramadan almubarak ” -”weh korang selamat berpuasa” jangan ponteng ponteng “ bagi pantun kememeh semua” -itu semua kememeh kan lagi cliché kan [?] kadang kadang kita rasa rimas mesej masuk banyak sangat kalah artis popular. Tak sebenarnya itu bukan kememeh semua , itu tanda orang ingat dekat kita . Bukan senang nak bagi orang ingat , even aku dengan kawan baik pun ; ada antara diorang tak ingat. - itu hak personal individual aku tak nak kacau. - tapi yang penting tolong la hargai .jangan jadi macam dah up sangat . Esoklusa terngadah balik en? :'l siapa tahu ?.
Oh motif berblog hanya sekadar nak ucap :

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yang bakal tiba . -tak la klisey sangat , tapi errr entah sunat kot wish HAHA.

Kurangkan krontolbesi , tingkatkan prestasiman. .kthnkbyenites :)

No comments: