Sunday, July 3, 2011

sameraization

kenapakaubaca.[?]
"makin rimas dengan .............. "-H.A



dulu pakat pakat kata ' aku nak merantau la , nak bawak diri , nak mula hidup baru , nak buka buku baru ' dan nak tahu apa kata aku sekarang ; just lets life remain same. ni bukan pisix doi apa pascal principle kata pressure dekat semua tempat sama ; ni bukan juga bilangan mol dalam sevolume air balblala semua tu bukan ni pasal kehidupan yang SAMA atau erti lain dull atau erti lain tak berkembang yang setiap masa penuh dengan hell ; lain la kalau heaven baru syioksikit. //  " DER ,baru terasa dan ter-sedar this my fate  " DAN tercakap , oh ni ke hidup aku ? " patut laa lamee-o je. dan konklusinya oh rumah oh KD mana kau aku boleh carik guna googlee maps je tak mampu lagi nak jejak kaki betul betul depan rumah. setakat tengok satelite dari atas nampak bumbung sobsobsosb paling sedih ah cerita dia. gambar dia static pulak tuh kalau bergerak hilang la rindu sikit takpe ah nasib ada 3G. baru aku tahu apa function 3G sebenar HUEHUEH

"it was and it always be an annoying drama." - bila drama nak habis ? lagi berbulanmakan tahun hari jam minit saat detik bila semua ni nak habis weh . aku cakap bukan sebab seksa kat sini ; kat sini ok tak la seseksa macam pemikiran negatif puak puak luar kata matriks ssusahh pffffttt matriks senang kot -________- [yang ni betul betul kufur] tapi aku boring buat benda sama buat itu ini zzzzzzz ini ke budak budak asarama yang gembar gemburkan sedap tu ? argh persetanzkann aku lagi rela duduk bawah ketiak mak duduk rumah belajar je dekat dekat dengan rumah [ STPM???! ] daripada duduk sini sumpah jadi orang kaya sehari kalau rm50 tak keluar tak sah ; sehari dan metaforakan duit tu macam air mengalir tak sah .HAHAHA bayangkan baru pegang riban ribang sikit tak sampai berapa minggu sudah tinggal sa- sa je. sa = sa puluh ratus ribu puluh ribu blaabllablalala dan apa ? minggu depan nak bertranspomer ?IHEIRIHREHUE .
"hebat betul orang arau turun alor star ! " dekat arau takde mall ke ? WAKAKAKAKA kuala perlis kan ada laksa sedap , ada jeti pergi langkawi. turun la langkawi. nak jugekkk pergi kedah. 

**
trying to paham memahami loghat loghat kedah kelantan kat sini tapi susah gila nak faham [ni bukan keji ni ] ada sometimes aku iyakan je apa dorg cakap ; " #*$%##$%&^(&(&* mek mu balablbbal "  --- " oh ye ke ?" -.-' padahal tak faham sesen. mesti la ada count-trist duduk sini , elok la tu yang ni boikot selangor yang selangor boikot yang tu pfffffftt macamana nak maju weh ? etlis aku belajar bahasa baru ; yang puas aku suruh paksa perintah kawan aku suruh cakap semalam tu semalam , bukan kelmarin. * kat kedah semalam tu kelmarin. dan bila aku cakap . "Semalam ke ?? semalam ke ? semalam ke ? * ulang sampai dia annoying. HAHAHAAH but setakat hari ni , boleh boleh la. nak tunggu raya a der. cepat gila lagi beberapa hari je. 60 hari kot -.-'
**

kalau dulu roda aku ada la macam suku 1/4 dekat atas sekarang makin 2/4 dah turun dah ; sekarang zaman kemoodi-an aku zaman hati merembes balik bila pikir soal itu ini .Hidup tak selalunya dekat atas ; kadang kadang aku lupa . sorry bukan , kita kan ? MHUWEHURUHER .tengok orang punya zaman pulak naik . biasala surrounding baru ,. mesti la nak mula hidup baru ye tak ? kenapa aku tak pernah terfikir nak mulakan hidup baru merupakan satu propaganda perasaan egoisme yang tinggi ? kau pergi la mana mana bawah laut ke bawah tanah 7kakilebar 4 kaki dalam atau vice versa , pergi la merantau jauh juah [kedah ?-.-'] pergi la pergi la selagi itu perasaan kau lagi menebal dengan perasaan nista / keji / saiko akan orang lain atau sesuatu benda yang konkrit. - dan this is what I fell right now and before this. Lumrah ke ? bukan rasanya.-.-' 
//
lagi lagi kalau dah ada benda baru dalam hidup. benda lama memang wajibulghunnah akan lupa. itu la manusia . // tak nak jadi pesismistik sangat nanti orang keji itu ini hina sangat lemah sebagainya , nak jadi hati kering persetankzn apa yang orang kata pasal apa aku nak buat dan yang penting ikut hati jangan sampai mati . kbye tazkirah hari ni..

//
"oh aku tak gheti nak tulis post sedih sedih macam fana " - pasal rindu rinduan jadi kenang kenangan segala jadah semua tapi apa yang aku tahu aku rindu kerja lama aku walaupun jengkel penat berdiri tapi it was fun , borak itu ini lagi lagi kalau ada geng memang kastemer is always wrong la ceghiter dia . lagi rela kerja bermandikan ribuan ringgit daripada errrrrrrrr paham paham LA hahahahah [ gila kufur] . OH damn aku sentiasa rindu korang fana afiq khairul . walaupun masing masing ; khairul duduk hulu HHAHA afiq anak emas duduk Pj farhana si manja duduk Dmnsara , semuanya aku rindu WAKAKA. nanti bulan puasa weh ! jom bukak puasa sesama. dan penuh wishlist  senarai jemputan aku bulan puasa ni .
**

OH my kawan yang tersangat baik hari hari SMS borak pasal macam macam. Happy Besday weh ! sweet 18 tau ! dah besar kau FASHA! - ingat lagi masa pergi cineleisure main pool bola terkeluar table dan gelak camnakmatei ? ingat lagi bila henpon terendam dalam air KLCC ? takpe terendam dalam air tempat kaya takpe? ingat lagi cat kelas semua ? pergh pergh malas nak ingat semua boleh jadi jejak kasih nanti WAHAHA kthnkbyenites ! :)

No comments: