Monday, July 25, 2011

perampasi

kenapakaubaca.[?]
"ish tak payah la jatuh ahti lagikan? -.-' "-H.A

Jangan risau, Malaysia tak dapat masuk world cup pun , masuk selection nak ke world cup pun boleh ! //Malaysia boleh. Rajagobal boleh ! -.-' entah aku perli ke puji ni.ikut nada korang ahkay. :]

//

Bukan salah aku untuk mintak jadi camni doi. Bukan salah aku jugak sebab apa punca telenovela ala novel ni terjadi weh ; bukan salah aku sori gua tatau sangat sangat. Mungkin ni semua salah kau hidup penuh ber-ego nisme tak tentu hala macam terkejut sangat -.- masuk kampung baru ; country shock . Dah aku malas nak fikir panjang tak baik menyumpah meyampah satu sama lain biarpun berpura so what ? Aku kalau nak ikutkan nak je teruskan drama ni tapi kita ni manusia kan ? So aku nak berubah WAKAKAAKAK. Layan kalau dia layan , baik kalau dia baik , dan jahat kalau dia jahat. Konsep ni senang , senang nak paham senang nak lakukan senang nak buat orang sakit hati pfffffffftt tak kisah ah yang penting aku bahagia tak kacau hidup orang MHERUERHUREH

//

“berani jadi perampas tak ?”

apa yang orang pandang pada seorang perampas? Ceh nak sedap je bunyi ; P E R A M P A S . duh bukan perampas kapal terbang kertapi bas semua letup diri tu bukan -.- walaupun tu salah satu cabang perampas tetapi aku sedang berbicara tentang merampas kekasih hati . Kesian kan siapa yang kekasih hati dia tu dirampas ; atau terampas ; merampas ; dirampaskan atau errr sintaksis aku tak kuat cuba la tanya orang orang yang pakar BM HUEHRERH. - berbalik kepada cerita bilamana apa perasaan yang merampas dan dirampas dan mangsa perampasan. Eh korang paham tak aku cakap apa ni ? -_-'

**untuk yang merampas mestila suka kan, objektif tujuan aim utama untuk merampas awek orang / pakwe orang termakbul bila dah simpan hasrat berjuta kurun sejak paleolitik nak rampas awek orang . “ agaknya kalau dari dulu mesti dah berkedut muka en so tak payah ah nak rampas sangat” - lepas tu apa ? ? o.O lepas tu lepaskan mangsa rampas dan rampas yang lain pulak.gila hidup tak boleh bla , sekeji keji taik keji lagi perampas.

“cuba sebut rampas rampas rampas rampas rampas rampas rampas banyak banyak kali ; macam takde maksud lepas tu tergaru garu kepala otak ; rampas ? Apa tu ? “ ramas tau la WAKAKAKA
-______________-

**untuk orang yang dirampas awekpakwe mesti kecewa sedih menyumpah seranah kalau boleh tambah mulut lagi kat mana mana mesti nak tambah lagi. Cukup la satu mulut. Kadang kadang bagi sapa yang sangat sayang ; ayat ayat manis // ayat ayat protective // ayat ayat manjajiwangkaratazz segalajadah mula terkeluar dan kadang kadang bila time time nak clash , waktu perampasan ni la jadi waktu macam orang mengantuk disorong bantal . The waiting waiting time oleh sikekasih dirampas. Ok apa aku cakap ni setanz ? Sumpah tak faham

#cerita sekali lagi sumpah macam :') aku menangis kot masa diorang meet up perjelasi segalanya pasal tumor pasal jadi gila pasal mengandung bila dicerai OMG nasib tak ada tisu kalau ada tisu dah meleleh dah air mata lagi . T.T cerita dia sedih gila. Macam mynameiskhan. ; imaginasikan bila kita ada kat tempat tu menguji kau berprikemanusiaan atau berprikebinatangan. -.-'

**dan macamana dengan perasaan mangsa perampasan ? Entah kau pergi la tanya dia sendiri , aku mana tau aku tak pernah dirampas lagi -.-'

//

keji gila aku time ceramah ambang ramadhan boleh pulak tersengguk sengguk cari posisi sesuai untuk tidor tidor ayam ; ala kau macam la tak biasa buat bila time time ceramah. Elok elok ngantuk bila dia sebut ok majlis bersurai ; perghh mata terus terbeliak ;rasa tak ngantuk ; rasa cam baru nak bangun tidor HUREEREERHUEUER ,dari kuyu ngantuk cam nak mampus tadi . Keji gila perangai aku.aku ? Eh kita.

Talking about ramadan its remind me about my past memories with the cabbages and all ayames . Reallyfuckingmissyuolsss :') bila nak jumpa buat havoc persis dulu ; sambungkan table walau owner kedai cam gunung berapi dalam hati nak mengamuk ; bila bayar guna duit syiling ; bila RAW datang bawak cake , “i made it my own self” -entah beli luar ke apa tapi makan je WAKAKAKAK
sumpah rindu . Rasa cam semalam je- And now, the upcoming ramadhan may will be a bit differ from my past, since the age increasing, the kondisi dengan surrounding pun jauh berbeza. Masalokasi membataskan segalanya. - ok kufur bila ramadhan taknak pulak cerita pasal terawih yang boleh bilang guna jari je ? -.- TEEEHHHHEEEEE ok malu kthnkbyenites.


// konklusi cerita atas.
-tengah ber-ura ura nak jadi perampas.
Should I ? -eh amywinehouse dah mati, mati mati aku ingat tu kurtkobain kbye malu kali #2.

No comments: