Friday, July 15, 2011

basosloo.

kenapakaubaca.[?]
"gembira! "-H.A


at lasttttttttttttttttttt im home like lagu im kaming home im kaming home tell the world that im kaming home muehehehehe.
// but before that
sumpah aku benci dan tak faham kenapa perlu ada bersih ? maksud aku bukan niat bersih tapi tindakan bersih yang menghuru harakan ? maaf benci sangat. -.- one word ; bodoh.


//but before that
sumpah enoying duduk dalam bas lama gila nak mam tapi dapat jugak menge-test dan menerai serta merasa naik bas lama lama sampai pecah pungguh sampai rasa nak lepuk orang sebelah ; 70% daripada 100% dihabiskan masa dengan duduk - tak kisah la mata pejam ke tak tengok luar walalupun gelap tapi kerusi dia macam sofa bai seketul seketul HUEHUEHUHEUHE. -dalam hati penuh kejian cacian nistaan - sebab driver bas bawak pelan nak mampus habis plan nak sampai rumah lambat :[ watevurrrrrrr semua tu janji aku happy bila mula mula aku bukak mata dah sampai tol Sg Besi dan lagi gembira bila aku nampak TimesSquare ; which means the puduraya is nearby with it :') -one word. alhamdulillah.


pasca-epik sebelum gatal tangan nak keluarkan duit beli tiket bas ; pujuk akif suruh join jugak buat tambah kroni budak KD,  dia taknak takleh wat apa la. masa nak salam akif sumpah rasa macam aku balik KD selamanya padahal balik 2hari je pun - implikasi ; menangistapi tahap air mata bertakung je. rasa sedih tinggalkan kawan sorang sorang dekat sana tanpa kawan rapat . harap kau berjaya hidup.- pra-pasca-epik ; "dik tiket bas ke shah alam pukul 5-5.30 dah habis la dik , cuma ada ke KL saja tu pun pukul 7 pm "- hati dah meluap luap sebab baru telipon pukul 1tgri tadi kata tiket ada ada ada . masih banyak lagi sumpah tipu takkan la baru lepas 3jam dah takde . :'[ sedih kot. mula saat tu semua plan tak jadi. -
-lepas naik bas pukul 7.30 - dia pergi shahab pula aloqstaq- turun sungai petani baru ke pudu -ambik masa nak pergi-tunggu kat stesenstesen - pffffffffffffffffftt aku dengan irpan menyumpah nyumpah tapi nasib la bas tu sejuk macam kutub utara . tak larat kulit i u nak ditembus sejuk tu -.- ok merepek apa aku cakap setanz?


//


"OMG sekejap gila masa bergerak aku ada kira kira lagi 24jam je nak bertolak ke kedah balik :'(( sebelum betul benar balik berminggu untuk raya haihsssss " :/


even kena bantai 4-0 , even ada penyokong malaysia yang berpaling tadah tukar baju ; mula mula pakai kuning/biru , tukar biru pekat ; even safee sali ,idlan duduk tepi tengok sebab injured pun ; even aku tak minat bola sangat ,aku tetap sokong Malaysia konon patriot la sangat en ? :D
prediction untuk Malaysia - Liverpool berapa?
//
ah banyak sanagt cerita. to be continue.


No comments: