Tuesday, July 12, 2011

sakit-rumah/

kenapakaubaca.[?]
"selamat menempuhi kehiduapn baru :D " -H.A


OMG baru ada masa ? ulang balik ; baru ada masa nak menulis blog konon duduk sini tak ada masa nak tulis -.-'
sekadar ringkasan:

  • Mulut masin cakap "mana esaimen ni ? apahal sikit sangat ?" tapi bila dah tulah atau bala senang gila nak datang , cuba cakap pasal "eh mana la awek cantik , balabllaba eh bila la nak kaya ni ?" lambat betul nak dapat atau makbul ERGHHHH dan sekadar konklusi semalam dapat 'sikit' sangat esaimen dari semua semua fizik ke math ke kimia ke HAHAHA so nak taknak terpaksa kunci mulut dan rajinkan tangan  untuk buat walaupun tak rela yu . HUHEUEUH .// teringat lagu tila-rela. layan gila bila malam malam zzzzz
  • OMG macam tak percaya ingat budak UITM apa apa TM lagi je ke boleh balik cuti , nyeh budak matriks pun boleh balik la tapi cuti tak rasmi la HAHA ahh persetanzkkan janji aku dapat balik rumah [hope so ] harap harap ada tiket bas saat akhir sebab entah celaka apa atah acik kaunter bas tu tak kasi booking online talipon dan kalau takde nak je aku hempuk kedai dia jadi tolong la aku berdoa jugak . HEUHUEHH
  • Balik Kd setadi ke menyundal? persoalan yang bagus .// alasan cover #1 : rindukan keluarga, maklumla sampai saat sekarang dah lebih sebulan sebulan 22 hari 11jam 48 minit aku ada kat kedah tak balik balik macam takde rumah padahal ada asrama pfffftt ; asrama tak sama kot macam rumah. asarama ada TV ke ? ada leptop ke ? ada wifi ke ? ada ke ada ke ada ke ?? %^(&* bukan nak kufur tapi hmmm belum biasa lagi. adehai. #stetmen macam gila kufur melawan hakikat kan tapi entah macamana tah , biar la HAHAHAHAHA // alasan cover #2 : Sebab dah konon homesick . alasan cover #3 :rindukan ibu ayah kakak abang semua pffffffttt padahal bila semua depan mata tak rindu pulak hampeh HAHAHA dan konklusi : aku nak balik la -_- dan KD tunggu my arrival buat la sirih junjung ke bunga manggar ke apa apa ke yang patut kenduri kesyukuran ke wahahahaa
  • Aku tak tahu bila dalam jangkamasa panjang nanti aku ada penyakit kronik ke tak :/ sebab dekat sini rasa cam gila tak guna hari hari menghadap meggi sebagai makanan tambahan perosak saraf nyeh -.- tapi kalau kau la kan bila dah lapar semua bedal kan ? same goes to me tapi aku tak semua bedal , aku bedal benda yang sedap je HAHA o.O ?? dan pernah masa minggu lepas aku 2hari setengah makan meggi berturut turut sebab atm rosak ; atm yang tak lojik pelajar kemain ramai sampai 1800+ tapi letak ATM seketul je so nisbah 1800+: 1 ada ke lojik ? sumpah tak lojik cam watdeneraka.
  • Belum pun Puasa lagi dah berangan angan mat jenin bercita cita plastik untuk buka puasa bersama ayam ayam :') rindu korang la siot. ala rilex la der lagi berapa hari je tak sampai 29 hari je untuk sampai akhir akhir puasa so nyeh jom ke JCM lagi nak? kali ni bukan untuk makan tapai untuk balas dendam robohkan rumah kedai dorg wakakaka sumpah kenangan tragis 2010 bila makan kena bayar rm300+ yang hampir separuh bayaran tu kena guna duit syiling paling tak bleh bla ahh . :D bila diingat balik sumpah memories doh sumpah kenanangan . jom la lagi.
  • ERR "different places, different flowers?" kata kata ni mengundang tragik lagi bila semua suka kondem kondem.Nyeh tapi persetanzkan orang nak cakap apa. tapi yang penting aku dah jumpa sorang yang masuk diri aku . [berapa kali doi kau cakap benda ni tapi benda sama je tetap akan berlaku ?] HAHA tapi kali ni serius doh dan ini benar benar menggamit perasan menusuk kalbu eceh ok tak payah nak poyo sangat la kan kalau sampai saat dia tak tahu atau tahu atau [pura pura tak tahu la kan MHUERHUHUER :D
harap harap ah aku dapat memblog hari hari doh sumpah rindu kalau dudlu otak fresh berpusing fikir ayat nak tulis kini ayat ayat telah ditewaskan dengan nombor nombor persamaan fiziksuzkimiaaddmathsainskomp bala bala bala ni semua bala ni , dan terfikir kenapa aku jejak kaki ke sini ? WAKAKA so sapa sapa kat luar sana nak trytestcuba konon nak adventure life meh meh masuk sini meh ; tapi aku lebih rela tidor selimutkan bantal ah kat rumah k bye.

No comments: