Thursday, July 21, 2011

kewlsux

kenapakaubaca.[?]
 "kira masa nak jejak KD semula ! "-H.A

OMG minggu ni terpaling malang ah lepas je balik dari KD hari tu terus life jadi 'seghabut' - bak kata orang kedah . seghabut means huru hara ; sama makna nye dengan serabut kita la HEUHEUHE Isnin sampai bilik pukul 6.30 pagi lagi keji tidor setakat sejam je lepas tu bangun pukul 8 siap siap kemas barang keluarkan itu ini dari beg yang bawak cam nak balik kampung hari raya seminggu -_- then masuk  kuliah buat taik mata nak wat caner sumpah ngantuk. WAKAKA untung la balik KL balik hari macam tempah maut kau tau ? tu la gedik lagi nak balik sangat. konon rindu rumah pui.

//

dan memang karma . ulang semula dari masa ke masa , dari suatu ketika ke suatu ketika. tak cukup dulu sekarang pun sama. " kat mana mana ada je eh ? " - tolong la. dulu pun kau buat macam tu kat aku , sekarang pun sama ? " oh ya siapa je la en aku ni. Nak cakap aku berubah ? can your hold the mirror at yours first? aku berubah sebab kau berubah. OMGGGG rindu ayat aku nak berubah sejak form 4 2009 haha masih jauh lagi masa tu nak SPM.

OH berhenti dari baca cerita balada tak tentu arah dekat atas ni. saja je merepek sebab aku rindu rumah sebenarnya . OH rumah tumpah darahku -.-' dal hati penuh persoalan personifikasi ;
eh bila nak raya ni sampai sanggup ketepikan puasa ?
eh bila nak cuti mid sem ni sampai sanggup persetanzzkan UPS ujian penilaian sem.
eh bila nka balik rumah nak menundal sini sana ; nak ikut serta budak UiTM sundal sundal menyndal HAHAH -persetanzzkan esaimen.-.-'

semua tusampai subuh sampai infinity pun takkan habis kalau nak dipersoalkan tapi malangnya esok aku ada teknik menjawab UPS fizik dan apa masalah ? pffftt. masalahnya kat sini apahal diorang kacau waktu perdana aku untuk tidor ? kenapa mengapa why ? kue ? namaste BLABALBALAB MUHUEHERH sedih betul minggu.

//
its ok.aku dah kenal kau. kau memang ego . BAHAHA so siapa kisah ? sumpah aku tak. kalau dulu ye la aku ni bodoh sekarang no no no tidak lagi. kita ikut je cara masing masing. life's easy sebenarnya. UEHUERH kthnkbyenites.

best duduk ala ala piknik kau sampai kena tegur dengan pak JAIS!

No comments: