Tuesday, August 2, 2011

let it go bebeh

kenapakaubaca.[?]
"dah agak mesti jadi camni :[ "-H.A


tulis semalam post baru harini :(


OMG so kufur hakikat esok nak exam aku masih bersantai santai tulis blog ; eh ramai apa penceramah penceramah bebas makan duit free cakap , otak tak akan menerima input kalau dalam keadaan terdesak apa lagi , tertekan , dalam kadar yang pantas blablaala itu semua teoritikal mengarut pfffffftt aku boleh je masuk last minute tapi tak la se-efficiency study dari awal kan ?
NGEH NGEH .

#soalan pertama :
macamana puasa kau dekat perantauan ?”

  • pffffffttt tak rasa sangat sebab bangun awal , bangun masa sebelum matahari gelincir HAHA so tak batal lagi lah kan ? Sahur pun aku sahur awal siap sedia taknak bangun sahur waktu subuh ; tadi aku sahur pukul 3 pagi . Paling sedih la sahur kali ni bertemankan lagu raya sepoi sepoi berkumandang :[ ; sambil masak air ; sambil pecah pecahkan renyuk renyukan maggi ; sambil letak gula dalam teh o ; sambil cawan lagi satu buat milo dan ambik sudu bukak tin biskut . Sumpah nak nagis kalau ikutkan boleh banjir satu KMK WAHAHAHAH tapi I am kewllzzz semua persetanzkan semua tu. Mana nasi ? Pertama kali sahur tak makan nasi.

perut dah besar, tangki stomach pun dah besar ; tu yang tak terasa lapar tu” ngeh -.-'

#soalan terakhir :
nak lagi tak puasa kat tempat lain ?”
    Jawapan ikhlas : tak nak. Tak nak tak biasa langsung tunggu la nanti nanti kalau aku dah biasa hidup sorang ke apa ke tolong la bagi aku balik rumah ; nak jugak rasa ayam masak kicap masak sambal semua semua mak aku buat ; masak lomak sambal belacan hmm nyumnyum sumpah sedap .

    Jawapan kufur : err boleh la.kalau ada peluang kat luar negara pun best -.-' boleh tau tradisi orang lain semua balbalblalaal boleh rasa macamana susahnya nak cari sesuap nasi ablabalalala the end. Malas nak jadi kufur lagi dah.

Jawapan aku tetap ke jawapan ikhlas.


#konklusi : aku nak balik . -.- keji kan ?

Gonna be more happier person after this. :) ♥


#oh esok bahasa inggeris dengan kimia ? Jeringgeris oh jeringgeris , I need your help right now . BAHAHAHA . Kimia ? Apa tu ? Have we learnt it before this? WAKAKA redha. The one and only word. kthnkbyenites


bila hati kata ya
turutkan saja.
Pedulikan kata “ikut hati mati”
kita tahu apa kata hati kita.

No comments: