Wednesday, August 10, 2011

when jerin speak

kenapakaubaca.[?]
"u will know if u try to be me "-H.A


rasa macam nak berjeringgeris sebentar ;


nyah kau tau kan jari aku ada 10 je so aku takboleh nak huha huha tulis blog hari hari dan kau pun tau nyah otak aku ada satu ? sampai saat ni aku rasa semua aku dah tulis melainkan masa depan punya cerita yang hanya Allah saja yang tahu . when ramadhan is kaming , beri beri [very very ] lot of nostalgic moment that have been imaginated on my eyes. -.-' persetanzkan bahasa tunggang langgang this is how i gonna speak on my MUET soon MUHAUHAUHAU tak sabar nak kasi examiner pengsan ,terbeliak bijik mata cam saiko lepas tu dah sah sah aku dapat highest mark dalam speaking.damn sangat perasan. // peduli setan kan la 


"tak sangka aku dapat kawan tutorial and praktikum yang masuk kepala kecuali ada sikit sikit serba serbi kobis" -masih mewarisi S - bukan nama sebenar  , masih ,mewarisi tempat duduk kelompok kelompok hujung kelas 5aktif2010 NGAHAHA bila kita bukan anak watan sesebuah negeri , rasa macam nak ikut sebut praktikkan apa yang anak watan sesebuah negeri tu buat. the more lama i stay kedah , the more knowledge i tahu yu know ; ini belum ada kereta sendiri lagi nak menyelinap seluruh kedah ;mana nak pergi padang besar, mana jalan nak pergi bukit kayu hitam la ; mana nak pergi arau dan yang paling ujub aku tak jumpa pun lagi budak budak UITM arau walaupun duduk jarak tak sampai sehasta NYEH -.- memain je ada dalam 20km kot dari sini ke sinun. - berbalik smeula kat cerita ; this i new know [ni baru aku tahu] from mouth mouth of the student here that story morry about the kedah punya bahasa yang writer dont know sesen , about the culture about the heritage persis as si tenggang home kaming. talking about home i wonder when will the time is kome? kamon la cepat la sikit time fly fly. i is never sabar anymore becoz im the veri the sedih. konklusi : meh la cakap english jangan slang kelantan sudah. eh racist ke? countris ke ? k bye. no mood.



the journey was a loyal teacher,
who was never tardy
in explaning cultures and variousness.
look i am just like you.
still malay,
sensitive to what
i believe is good,
and more ready to understand - si tenggang

dah gila ?sawan bye lapar la
and you talking talking rubbish about me , u say i ni liar , no sincere not faithfully not handsome just wanna play play with me :( and know u look urself la in the mirror ; same like me. pffttt feel like want to throw the sand to your pace [face] . sobsobsobsobsobsss. run away. zzzzz kthnkbyeniotes

No comments: