Tuesday, August 23, 2011

kartasis -

kenapakaubaca.[?]
"kawan - lawan "-H.A


tajuk post dengan cerita dengan gambar semua takde kene mengene k sekian


Kini aku... Pasrah
Dengan segalanya
Kepedihan itu
Masih terasa
Apakah salahku
Apakah dosaku
Tuhan berilahku petunjukmu
Redha dengan kehendakmu
Cukup kali ini
Kau menyakiti
Berulangkali
Tak usahlah kembali
Dengan rela hati
Melepas kau pergi... 

-erra fazira, pasrah


i guess no more jiwang karat jiwang plywood meliwood semua no more no more sudah terghantuk baru terngadah sudah makan baru sakit perut , ni peribahasa alaf baru ni rugi semua tak ikut, apa menda? semua nenek moyang nenek moyang je nak reka reka bahasa bila pulak turn kita nak alih bahasa ; dari bahasa baku ke bahasa pasar ke bahasa rosak BM? MHRUEHREURHUREHUEH let say ;


"berat sama dipikul, ringan sama dijinjing" - "bewat shama dipiwkul, riwnan shama dijinjing" -.-
nak lagi annoying bila kau suruh orang yang bersuara manja lagi gedik tolong sebutkan EUHREU


"ibarat mencurah garam ke laut" - "mace bale gare ke lawut" - pftttttttt apa benda la sial aku repek ni ? -.-' ni implikasi aku tengok tv tutor spm la ni ; revise back my zaman zaman kegemilangan SPM sebelum zaman kejatuhan era kurun ke 26 yakni waktu semasa ambik result SPM 23mac pfft sumpah ; "eh dekat kalendar rumah aku takde tau tarikh tu" ajaib kan? kena makan anai anai kot .entah la. tak tau pulak anai ani suka kertas , ingat kayu je. doi kertas tu diperbuat dari apa? plastik sintetik silikon ke? lemah kau jerin.
//


waiting for money to go menyoping . rindu tahun lepas turun jalan TAR tengah tengahari buat masuk sogo , masuk cambel masuk BB , merayau semua kita pilih mak keluar duit , tunjuk tu -> pegang plastik -> pura pura taktau -> mak yang bayar kan HAHA keji punya anak. Tahun lepas nasib dah besar tau , tak bukak puasa pun for the first time bermula tingkata 5 aku puasa penuh. BODOH dan hodoh kan perangai? HAHA  alamatnya banyak sangat aku kena bayar denda fidyah fitrah segalasemuanya . -.- tu la kecik kecik baik baik besar besar jadi kufur . "eh aku bukan baru baligh tingkatan 5 ke ?" - hari ni esok rehat , mula rabu sampai khamis masa untuk menyunnnnnda* :D jom kawe belanja? budak budak U semua sokmo menyombong, abe ajok keluar diorang kato semua ado kuliah. pade kew? HIHIHIHIH  *evil laughhhhahahaahah *


sometimes, I feel calm when I'be around with my family.kadang kadang , kawan tu menyakitkan hati. sakit sangat sampai menyampah . tak kisah la orang nak menyampah aku ke apa . tapiiiii kenyataan yang tak dapat disangkal , family is important than friends. atau dua dua tu seimbang ? -.- what say you? eh malam malam merepek. kthnkbyenites 


//
aku boleh je buat orang sakit hati . tapi itu macam bukan style aku je ? 

rafizi jerin di pusat sumber KMK

No comments: