Friday, August 19, 2011

basghaya

kenapakaubaca.[?]
 "im home :)"-H.A
 
No wonder la kilang kilang maggi tak kisah brand apa masih utuh -.- sebab akibat budak budak IPTA matriks duk layan bebena makan maggi ; dia tak tau maggi penuh MSG [ yang dari dulu pandai sebut tapi tak tau apa maksud sebenar MSG ] HAUAUAH eh tuan blog cakap diri sendiri ke? -.- mana taknya , dari mula duduk sini sampai semalam , lebih kurang 10 peket x 5 dah habis kene bedal. Maggi lagi sedap dari mekdii bluwehhhh ; jeles sebenar nya ni dah lama tak merasa mekdi nnyum nyum last makan mekdi hanya lebih sebulan lepas. apa ? sebulan lepas? Kalau dulu mungkin probability posibblity setiap selang 3 hari boleh menjengah ke tempat syaitan munafikunji tu ; sekarang tidak lagi ; kos nak pergi ke mekdi terdekat iaitu alor star mengalahkan kos nak beli satu berger mc chicken so lupakan -.- lebih baik menabung jaminan masa depan hak tui la. HEURHRE - so jumaat ?nyehehehe lepas ngidam orang tua tua panggil

ruangan emosaiko ;

aku buat semua ni semua bersebab – kalau tak bersebab kenapa la aku gedik gedik buat semua tu; yes aku sememang tahu aku ni bukan siapa siapa ; takde hak nak arah kau semua ; bukan ketua kau bukan tuhan kau tapi kenapa? Kuee namaste? Kenapa laa ? Tu je aku persoalkan.kenapa? - fullstop jangan banyak songeh nak tanya itu ini .” - kita mudah lagi percaya dekat rumours daripada percaya dekat cerita sebenar . Kenapa eh ? kenapa percayakan rumours eh ? tak tau ke perasaan dengan rumours yang terpacul dari mulut puaka adalah satu perkara yang berbeza? bagai langit dengan bumi ? tak perasan ke ? ke atau memang dah takde perasaan ? Bukan aku nak menegakkan benang yang basah ; nak perjudikan siapa betul siapa salah siapa kuat siapa lemah bukan macam tu ; tapi ini ada hubung kait soal maruah ; harga diri ( ok enoying ustaz jerin dah membebel ) dan macam macam lagi la. Sebenarnya dari dulu aku sabar dengan kawan kawan aku yang bagitahu rumours tak betul ; yang cerita lebih kuah dari nasi tapi diorang tak tahu hakikat sebenar ; dan anggapan dorang hanyalah gurauan semata , tak lebih dari fitnahan ; yang rasanya aku. dan siapalah yang ada otak ke atau takde otak nak fikir; percaya je bulat bulat cakap peng-rumours .tolong la. Diorang tahu ke hati aku cakap apa? Aku malas nak cakap banyak ; sebab aku tahu Allah wujudkan hati untuk kita tentukan mana nawaitu itu condong – ke baik atau buruk ? Dan Allah juga ciptakan akal , nak bagi kita perbezakan yang mana kenyataan dan yang mana virtual. - makin tak faham sumpah tak faham. Jangan sampai aku benci dekat mana mana orang dah la tu je ; kalau aku benci samala jugak macam pepatah ' takkan jilat ludah balik' kamon la. - tengok perangai pun dah benci apatah lagi muka -.-'

susah jugak orang yang tak reti nak faham perasaan sendiri,” -kalau macam tu jangan nak ada mimpi untuk memahami perasaan orang lain.paling benci la. kau marah ? macam aku peduli sebab macam la kau pernah pedulikan perasaan aku err maksud aku kita HUAHAUHA. Kan? So adil la kosong-kosong kau buat aku ,aku buat kau.

If do you think you're making the right decision , taking the right pathway , just proceed with your choices. Dont think about the others.I glad to see you happy ; not for me , but yours”-H.A

#bukan nak soksek soksek tak tentu pasal tapi argh persetanzkan la

akhirnya jenuh aku kira sejak 16 hari lalu , sekarang dah sampai masa keramat 18/8/11 aww masa untuk balik ; ingat asal usul kat rumah WAHAHA OMG bas aku pukul 5.30 ptg hanya tuhan je yang tahu perasaan orang orang merantau – yang rumah lebih 3 marhalah bukan rumah yang tak sampai suku ela. OH kd waiting my back . :D tehehehneeeee kthnkbyenites.

#layan lagu sitinordiana syura – selamat hari raya .WUHUU.
single.single.sedunia. 3S. Jom sertai.aku dah sertai.
u ada tv lcd 2 ayan muvie bas raya

moh kelik

No comments:

There was an error in this gadget