Monday, February 13, 2012

Life isn't beautiful actually.

kenapakaubaca.[?]
"happy for my beginning."-H.A


baru.
Ada jugak orang bersama aku.thank memahami.tak susah.aku nak orang faham aku je.bukan nak menyusahkan. ;bukan nak demand bukan nak mengada sangat tapi nak orang faham. cakap sekali cukup dah bro,jangan lah berulang kali.berulang kali kalau cakap benda yang sama ; itu keji ; dan itu tipikal lagi tipikal sampai membosankan dan lagi penting , annoying. blah dari hidup aku. 
totally,aku dah belajar dari pengalaman.orang sebegini aku klasifikasikan sebagai orang yang macam bagus tapi tak bagus pun. - bunyi macam simple tapi kalau kau interpret kan ayat tu, kau akan faham punya ;)
Just try to start my new life.try je belum betul betul lagi tapi nampaknya cahaya hidayah tu dah mula sikit terpancar hihi walaupun dalam diri still kufur. MHEUHERU


"jangan terbang tinggi sangat,kalau terjatuh nanti sakit."


//
Oh demmit, aku tak tahu whitney houston tu mati dalam islam atau tak atau dia tak pernah masuk islam langsung (?) please perbetulkan aku HUERHERU sebab ada rumuors atau bukan rumuors benda ni keluar paper ; siap sebut nama islam dia lagi apatah wardinah houston apatah. entah ? HAHAHA mana tahu but im really agak suprised sebab aku selalu jugak follow dia tapi takde la taksub sangat - setakat baca gossip dia dekat google kira rajin la aku punggah semua tu tetiba berita keluar dia mati. Lagu dia sumpah layan kot semua yang pop pop and RnB lagi lagi lagu and aiiiiiiiiiiiiiiiiiii will always love you <3 - lagu ni aku ingat aku repeat repeat sampai lebam siap terikut sekali menyanyi. dan paling bodoh kita ni sampai pernah tersamakan celine dion dengan whitney houston ; celine dion ke whitney houston celine dion ke whitney houston wahtever la janji suara mantap tapi dah tak mantap  sebab dia dah mati sekarang.Tula gamak sangat ambik dadah whatever semua drug kokain tolong la , artis.dulu kurt cobain lepas tu jacko lepas tu amy wine house lepas tu whitney lepas ni siapa? britney? HAHAHA. tak pun paris hilton kot. 2 x 5 je diorang tu.


//
"Hati ini bukan milikku lagi.
seribu tahun pun akan ku nanti
Sayangkan ku jangan kau persoalkan siapa di hati ku."
 Do you want to start a new game? 
yes.

Hai saya hadzrin aqmal.saya orang baru di sini.umur saya 19 dan saya bukan budak sekolah kecik lagi.


"dan kadang kadang setiap apa yang orang lakukan tu sedikit sebanyak melukakan hati kita walau pun mereka tak perasan..."


Take a deep breath, and remember that you can write this next chapter with a happier ending.

forever alone? trololololo

No comments: