Wednesday, February 1, 2012

Inspirasi-er

kenapakaubaca.[?]
"malam ini penuh dengan inspirasi"-H.A :')


"sayang bila kenangkan memori
harapnya memori ini tak luput sampai la diri ni betul betul luput satu hari nanti,
 ,tangan halusnya menyisip rambut urai ; dari terjatuh ke dahi dirapikan ke atas semula
dia juga selalu perahkan kain basah; bila kita demam."


- aku perlukan tangan ini sentiasa.bukan sayang kat mana mana perempuan. tapi ibu . aku rindu ibu.


"bila aku melepaskan lampias amarah ku, dia tak pernah berkira.malah tak pernah tersentak.
tapi aku tahu.jauh di sudut hati dia.dia terasa. terus menggunung dosa aku.
dan aku.berlalu pergi tanpa mengambil peduli akannya"


-aku perlukan semangat.dia pemberi semangat.dan aku hilang tanpa semangatnya. dia adalah ayah.


"cukup sempurna.punyai dua orang kakak terbaik.walaupun tak sempurna ; walaupun ego sering di atas ; walaupun pernah bertelagah. ; telagah itu menguatkan lagi kimia antara kita. kimia yang bertambah sayang - supaya antara kita lebih lagi persefahaman dan hormati satu sama lain."


-yang selalu membantu bila dalam kesusahan.mereka itu satu keajaiban.


"terasa penuh perhatian ; "aware" katanya. suara lelaki.dua orang lelaki sudah cukup membuatkan family ini sempurna.tak pernah kesal ; tak pernah lelah.anggap saja segala lara di bawa arus. dan kita boleh teruskan impian."


//


jujur.
antara sahabat atau keluarga
aku pilih keluarga
antara wang atau keluarga
aku pilih keluarga.
antara maut dan keluarga
aku pilih keluarga.


biarkan apa orang nak kata.sayangkan keluarga kau dulu sebelum nak sayangkan orang lain.
LoL.-Lot of loves.


//


gali gali gali terjumpa yang ni. nak cuba rasa dan buat.


THREE NAMES THAT FRIENDS CALL YOU:
1. jerin
2. hadzrin
3. gay

THREE MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE : (currently)
1. 6/4
2. 12/10
3. 30/9

THREE THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
1. cakap pasal cinta dengan aqil dan fasha
2. online facebook.
3. main plant vs zombie

THREE WAYS TO BE HAPPY EVEN IF YOU'RE STUCK AT HOME:
1. online
2. layan movie
3. borak borak dengan ibu

THREE GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
1.cinta boleh?
2. duit.
3. senaskah AlQuran yang telah ditulis maksudnyee

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. online
2. bila aku sedih aku suka makan
3. cerita benda merepek dengan kawan


THREE PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:
1. makkah
2. korea
3. Aussie

THREE FAVORITE DRINKS:
1. sirap ais
2. milo ais
3. limau ais

THREE THINGS FOUND IN YOUR BAG: (other than the usual wallet, keys and HP)
1. gelang tangan kulit
2. earphone
3. dan resit resit tak masuk akal

THREE FAVORITE COLORS:
1. hitam + pink
2. biru laut + pink
3. hitam +merah

TOP THREE HANGOUTS:
1. Meredah KL dengan irfan,adeila, fasha
2. Sunway lagoon bersama fana,khairul,afiq
3. dan ayamaktif @curve

TOP THREE YOU LOVE SO MUCH:
1. Keluarga
2. S.A
3.Friends


TOP THREE "THINGS" SPECIAL TO YOU:
1. dia
2. baju+ seluar
3. -

TOP THREE THAT MAKES YOU HAPPY LATELY:
1. naik bas selama 8jam
2. bergossip antara lelaki
3. kutuk perempuan yang bajet cantik dan good good

TOP THREE TAGLINES:
1. weh gay
2. kau asal sundal sangat ni?
3. babi la.




No comments: