Saturday, August 15, 2009

BaNci..

kenapakaubaca.
"setiap perkara mesti ada hikmah nya"-H.A

diterjemah daripada tengku fatin,

  1. mana mak kau?-kat kampung..tadi baru balik
  2. mana ayah kau?-kat kampung jugak..balik ngan mak
  3. suka berenang?-tak.tak tau lsung
  4. mana kau lahir?-nogori ohoiiiiiii...=.=
  5. mana kau letak sijil lahir?kat dalam fail tgh berhabuk2
  6. berapa banyak hari lagi sehingga tiba hari jadi kau?-8bulan lebih kott.
  7. apa benda oren yang terdekat dengan kau?-bunga ros.
  8. ada banyak buku tak kat bilik kau?-tahh.rujukan ade lah
  9. apa yang kau makan tadi?megii =.=
  10. cikgu kegemaran?-banyak kott
  11. nyatakan impian pada tahun ini?=takde.impian nak cuti
  12. apa masalah terbesar yang pernah melanda kau?-setakt ni takdo
  13. nangis tak bile mj mati?hmm..sape tuh?heeeeee
  14. mesej kesembilan anda?-dari along,"xde org ea kat ats?ade buni lagi tak?"
  15. pandang kiri.apa tu?almari besar penuh dgn pinggan kaca
  16. takut akhir dunia tak?-soklan bodoh..mesti laa
  17. resotran segera kegemaran?-megi
  18. pernah bergaduh?-hmm no yes no yes.[tarik tudung tu bergado ke?]
  19. mimpi pelik semalam?-tak tak lena lena
  20. permintaan pukul 11.11-merepekk jee =.=

No comments:

There was an error in this gadget