Saturday, August 8, 2009

gila.aku ingatkan apa.

kenapakaubaca.
"hidup perlu sederhana"-H.A

haah rajin bebeno pulak aku update buat kali kdua dalam bulan 8 ni.heeee.takde laa.sebab aku tengah rajin ni + dikejut kan pulak oleh ayahku untuk pulang ke kampung.tapi aku taknak dehh..penat la pulakkk..takpe la.nanti ada masa aku ikut yer..tadi syiok2 tido skrg dah tak boleh tidor dah..mesty petang nanty aku lenjan tido sampai ke malam.kakaka.tak palah..
ni airliuq basi masih adaa ni.eeee..ngoto laa ko jijik [bukn juji] ahhaha..trigt blog ni aku teringat pasal semalam bila kelass cikgu kimia..
**
"hmmm..bende ni klaka la sikit.tapi kalau awak nak tgk ckgu,esok kul 8-10 pagi dekat tb9.."-c.zarina
"apa bende tu cikgu?cakapla"-4aktif luuser
"ala,ade laa.program nasi lemak kopi o tu"
"=.="-4 aktif
**ala2 macam ni.aku sengaja je ubah pebualan.wakakaka**
*******************************************************************************************
sampai tadi kul 6.30 aku dah bangun dahh..tgk2 jam masih awll.dah la sejuk nak mati..lupe plak nk pki slua mlm tdi.hanya pki boxer saja.lucah laa tgk.aakakakak..kali kedua aku bangun punyalah nak tgk n excited smpai sangap cikgu kimia ku masuk tb pukul 7.30 td.ahaaaah.lmbt lagii.time tuh pulak jam memekak2 je bunyi.nahh diam kauu..kali ketiga bau betull.pukul 8.15 aku bgun..tgk punya tgk aku igt da misss..rupa rupanya belum.dgn ngntuk2 ni tpksa la aku bersengakang mata tg k apetah si tua mana tah borak2 dgn si pgacara [perempuan berambut blown].ahahahah.woohhooosamapi je 8.45,cikgu yang aku nanti2 kan tuh terkeluar pulak tb..[bg tau pengetua nanti kang]ahahahah.ape nama kumpulan dia tadi aku dah lupaa..debuk,debab,entah,maaf aku lupaa..tak pelaa..aku ingat lama la sgt bnde tuh klua..hanya 4 mint o 3 minit macam tuh..die nyanyi lagu hati kamarism.kahkahkhak..sedap pulak sore hang yaa??takpe2 nanty ari isnin kita jadi bahan borak ya..tgk sapa yang kene bahan.
********************************************************************************************
>>still on9 until now.
*******************************************************************************************
blog ni macam diari ea??
luserr gila =.=
semua nak tayang

3 comments:

nurain rodze said...

haiyoo chooi
*saje2 gatal na komen jgak.
hahahahaha,

esah ezral said...

AHAHAHA! Aku pun sama doh,semangat gila nak tengok cikgu hahahaha, tengok2 camtu aje cisssss, eh tapi dia nyanyi banyak kali lah.
hahah macam lawak gila pelik gila kot tengok orang yang ajar kita chemist menyanyi kat tivi wahahaha.
Rambut BLONDE lah not BLOWN. daaaaaaaaa

hahahhha

Anonymous said...

hoi
blog tu diari la
hahah