Thursday, August 13, 2009

jika kau kekasih.

kenapakaubaca.

"kenapa bila kita senang orang dekat,susa jauh?sebab orang tu pentingkan diri lah.."-H.A


.pergi tandas beribu2kali sebab sakit perut

.membebel bebel dan gosip

.buat latihan las minute,kalau dah kena marah baru nak buat.
hmm.today,it's not an interested day la.just a normal normal la.kahkahkah

konklusinya dalam kelas

.memekak walau tau nak exam dah

.meroyan sini sana dengan kawan


.menghadiri kelas tambahan.heart it.

.main basketball.

.jumpa ramai orang sebab sebelum ni aku anti sosial

.jumpa hilman yang dikuarantinkan di rumah selama beberapa ari

.tengok orang muudy sejak pagi.

main bole tampar yang luser tapi mule aku suke.

.waktu khamis yang amat menyenangkan jiwa raga

.sivik yang tak buat apa apa [patutlah takda sivik kan?]

.berkehujanan pabila ingin pulang kerumah tadi

.asyik berkepit2 saja.

.tadi nak balik aku jumpa maca.perghhh..no komen

.gile gempak sekola suruh pakai topeng untuk pencegahan.bukan free ke topeng?

.bile benda dah serius.baru terngadah

.sekejap lagi mahu tengok tivi pastu tivi tengok aku

.niat dihati nak ulangkaji tapi lain aku buta.itu baru manusia.

.nak amik lesen.nak naik moto.wuaaaa..penat la berpeluh2 jalan kaki ke sekula.ape barang.

.teringin nak jadi mat motor.bukn rempit la ngok.kahkahkah
nak sekuter wuhuuu =.= <33
tapi ayah aku surh pakai moto abangku hoh nak moto baru.heeeheeeteee
lalalalala.
nonses tadi aku menyanyi macam konsert,aku imaginasi jela yang lampu warna warni tuh besnyee.hakikatnya ade lampu putih kalimantg je.hhhahaahah.gile taksub.
huh?
bye

3 comments:

ezral Sya said...

Hahaahhaa lawak la kau hadzrin. semoga berjaya menjadi rempitos

ain said...

jika kau kekasih by linda nawuwil

amelia said...

weee~
trial dh abis
tp pmr blum lagi
jgn risauu, gue takkan cepat mengalah
hehe x)

There was an error in this gadget