Friday, August 28, 2009

open fasting di mekdi-piza-mekdi
















kenapakaubaca.



wohh..gilla bes kot..the happy ending will be end.uahauah..wohh ceirtanya mulanya macam ni..tutt tuutt-sms berbunyi [lgu sms aku bukn cmni laa,ni umum jer] ehh mesej dari arip lah..Hadzrin,ari kamis ni kiteorg [guys] nak berbuka puasa sama2.hadzrin nak join ke?"cetus arip.wkaakak..aku pun iya kan..bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..pasal makan semua boleh..aku macam la nak ajak semua orang tapi bukan aku yang uruskan nanty dia kata aku lebih sudu dari kuah pulak.akjakakaka..

sampai harinya,hujan hujan aku terpaksa redah,kalau ikutkan hati aku tak nak pergi sebab hujan lebat kot..hah mekdi piza apa la sgt..makan sikit da kenyang..tetapi semangat kekawanan yang ada di dalam benak diri aku ni terpaksala aku gagahkan juga meredah titisan hujan ang takdelah lebat sgt..nak kasi gempak jee.ahahahahah..soo smpi kat rumah gay[hazeem]dia dah tunggu hilman pulak sampai nthen nabeel pun sampai jugak ouh. then macam mamat/minah kepoh pegang [ayung macam mak nenek redah sampai la mekdi..sampai kat bustop dpn umah amin aku jumpa mukriz fakry amin n sape lagi tah aku lupaa.wkakaakak..then teruskan je la pejalanan.dan dan pulak time tuh hujan gila lebat nak matiii...hahaha sampai mekdi kuyup..ohh semua jumpa pura2 tak jumpa setahunnn padahal baru cuti seminggu..ni bg sape2 yg skul kd la.yang dok asrama pun [ura2 rindu pdhl dlm ati tak pernah rindu pun!wakaakak

okelah aku malas nak ulas panjang sapa2 yang kenal jibaok2 semua ni pasti akan tahu macammana keadaan kt pizza/mekdi tuh..macam bapak kami yang punya.wakakakakak.

.

tunggu order pizza-lembap.si waite pizza tuh macam nak tak nak je layan-"eleh mcm la pizza kau ni sdp,aku pun leh wat pitjar senirik"-"weh nk mkn sini ke mekdi?sini cm poyo sombong bongkak"-ahah mana2 la aku ikut je.janji dapat berbuka-abg pija dah takut.cepat sediakan meja untuk 20-baru gertak dah takut kah kah kah-mmmmmm.wal order2 macam bagus,-so lepas tunggu dlm 30minit baru lah pitjar smpai-dlm 30 min tuh,budk2 laki kua tmasuk aku nk g smyg,heeeeee sbb azan pun da berkumandang-tapi jahanam gila budak2 ni melantak dulu kat mcD.ish ish ish-kejamnya.-aku pun ikut-tapi lepas makan kiteorg sembahyang maa-datang balik piza-ouhh,shottttt-diorang yang kebuluran ni dah mkn dulu-sampai hati-huuhuhhuhu-takpa-sapalah aku bukn vvip pun nak kene tunggu.wahahahahaha-so on lepas melantak pitjar kami ke mcD-makan lagi disna.buat gossip sini sana dan melantak lagi..menyundal dgn kemere-bak kata aisya aa-the dlm pukul 9.30 kitoerg balik...

**satu je kita lupa nak buat..mungkin semua tahu..apabila diri ini diselebungi setan nauzubillah!







3 comments:

ezral Sya said...

Terbayek wok sayang korang (:

amelia said...

sedapnye...

aqil muaz said...

satu hari aku akan ke sana bersama kamu semua, tunggu

There was an error in this gadget