Friday, August 14, 2009

pelik jelik je




kenapakaubaca.



"dah senang jangan lah cari sebab untuk susa.naya jer.=.="-H.A

wah,gila terkejut pagi tadi..takpe lah tak mo cerita sebabb ini akan mengundang sensitiviti masyarakat.cewahh.;)tadi skul macam biasa.boleh lah hari ni pun oke jugak.heeee.dan masa berlalu pantas dan pantas sehingga balik.sebelum balik kiteorang sambung balik wat experimen.puh!!tahniah kepada kami sekumpulan kerana berjaya menghasilkan garam pahit yang cantik.aku da rasa dah garam tuh.rasanya macam betri rosak.[aku pernah jilat.kelat gile]bodoh..buat la yang manis2 pnya betri,senang la.kalau takde gula2 boleh kunyah beteri.wakakakakak.lepas tuh balik sekolah jauh.berpeluh2[nak moto =)],terpaksa la.rumah aku kan jauh.kene redah sungai,hutan belantara dan kawah gunung berapi baru sampia yeopp.wahhahahaha.ape motif aku cerita ni sebab tak da motif la..

tadi masa smyg jumaat,kiteorg me bentang je tika orang lain.haha.gile tak segan amik tika..yela,masjid kan tgh renovation so keadaan amat terkeama kabutan kesedikitan laa.heeeee.tak kesah aa tuh balik2 umah je dri pkul 3 -7.20 aku tidooooooooo..so terskip pulak asar.ahaha..
*********************************************************************************



"eh,kau rasa kau berguna ke?" [yg ni bukn aqil]

"aku sayang kau lah hadzrin."-aqil

"apasal ko ni gayyyy!."-I bukn nama sebenar.
"eh pon***!"-budak buta yang bodoh

"tengok budak[hadzrin] hensem tu"-F

"ayin2,[hadzrin2]macam mana?"-S.A



"hadzrin,boleh tolong cikgu tak pasang bendera?,oh tgan berdarah"-R mostly people know

"malllllllllllllllll,tolong pergi kedai..beli......"ibu

"adik adik adik..jom pegi kedai beli topap"-kakakku luuser
"sob2 sorang pun taknak belanja aku"-haze
"eh sapa belanja aku ni?kau yer hadzrin?"-nabeelahuda a.k.a nabell

"oh,si cantik manisss!!-H.A



************************************************************************************



kenapa minggu depan exam weh?kenapa tak minggu lepas?lech sungguh lambat lambat ni

hehehe.tapi takpe lah,yang mendatang kita hadapi dengan baik dan usaha yang tinggi oke.

bincang pasal exam ni mula la pemikiran dalam setiap mind

.leceh lah exam ni,kene baca buku

.buhsan betul tunggu waktu nak habis

.bile nak blaja macam biasa ni?

.bile pulak nak cuti ni?

.aku menyampah betul kalau orang tak bagi tiru ni.macamlah pandai-pelajar

.hey si kedekut ilmu,bak la satu jawapan-kahkah

.cikgu perhati je tingkah kita

.soalan exam susah.baik awak baca.

.semoga lulus admet kah kah kah.


okla sampai disini sahaja warkah berlagu black eyed peas ni.semoga ketemu lain hari yaa.



salam 1 malaysia!






No comments: