Friday, August 7, 2009

padan muka kau!!

kenapakaubaca.
"buat apa membebel tapi takda sebab.suka bercakap tapi takda fakta."-H.A
wahh.kita sambung balik.heee.lamanya tak update.kenapa lah aku ni tak serajin aisya ezral,mahupun sehebat u.wan zainab dalam menulis esei @ blog ni.ahah.memang ini adalah lelaki yang tak berminat nak pokpek2,aku ni lelaki jenis cam tu laa.buat ape nak pokpek2.habiskan airliuq ja.opss.why why why?
tapi ade je 'a' bukan nama sebenar selalu je anti dekat aku tau.anti manja la gitu.but she's always find my fault even i didn't do any fault.huahuhauha..sapa lah tau kan kan kan?tapi aku terima je..mungkin hidup aku ni untuk dibenci kot.tapi jangan lah silap anggap.kalau cikgu benci tuh maknanya dia sayang lah kat kita.[tapi boleh pakai ke kata kata macam ni?budak budak sekarang da pandai tauu mempersoalkan nya]tak kisah la.hari ni aku nak cerita yang samada aku dah buat kesilapan ke atau satu perkara yang betul lagi hakiki.sebab gila kot.itulah firstime aku buat dekat perempuan berpangkat adik pulak tuh.tapi nak buat macamna semuanya sudah bertulis.nvm what past is past oke.
DAH dia yang cari pasal dulu sapa suruh.aku tak heran langsung dia perempuan ke kecik ke adik ke ape2 jelas kalau mulut dah tak tau nak jaga n kurg aja sapa yang x bengang.elok mulut ko tu hilang kene panah petir.ari2 buat dosa kering je tauuu..bodohh[kurg pandai].aku rasa aku tak pernah nak kacau hidup kau kan??apahal lak ko nak kacau hidup aku?haa budak2 1 ABUBAKAR?memang ,macam perempuan tutttttt..[adelah bagi sapa2 yang terasa].aku tak mintak macam ni kot.semuanya ALLAH yang tetapkan.yes yes yes aku sedar siapa aku and aku banyak kekurangan daripada kau tapi aku tak pernah nak tagih ko punya populariti o ape2 jela kat kau sebab aku tak pernah knl kau mangkuk...padan padan padan padan padan mukaa kau..nak lagi?tunggu kau carik pasal dengan aku ye pompuan kicik...kahkahkahkah

5 comments:

nurain rodze said...

hahahaha.
ta abis nan budak 1 abu bakar.
bakar je lawh budak tuh.
ta ponn kasi kawen jeh,
da gado sgt an?

esah ezral said...

doi. Hadzrin hero doh, first time aku tengok kau marah semalam haha menakutkan doh ,hero 4 aktif woohooo!

fyana said...

hahaha aww haritu terlepas ah free show. Nak tengok gak :( nanti buat lagi aw Hadzrin :D

zahidah zailan said...

kau terhebat HADZRIN !
betul kate sya.
1st time nmpk hadzrin btul2 marah.
klu dye crik hal lg, kite satu klas turun pdg tolong ar.
hahaa

Anonymous said...

hurm,sorry..
but, i have..aku ada stalk BDK tu pny ms,n then aku baca ccmmnt u between her..but,eskkanya u tk nmpk gaduh dgn dia pun..how,diorang blh nmpk u gaduh??