Tuesday, August 25, 2009

Kawan kawan,selamat berpuasa saya ucapkan!


kenapakaubaca.

"susah betul nak pilih antara 2 yang terbaik.."-H.A

Syukur alhamdulillah.dengan berkat dan rahmat Allah swt,dapatla aku berpuasa lagi untuk kali ke 9 ni.heee..syukur2 sgt2.aku harap aku dimurahkan rezeki lagi,diberkati serta diberi hidayat sepanjang bulan yang mulia ini..sudah tentunya Ramadhan..dah masuk hari ke 4 berpuasasemuanya okey saje sebab kita ni dah besar.tak la terasa lapar lagi macam sekolah rendaa dulu kan?so teruskan lah usaha semoga apa yang didoakan dimakbulkan kelak.

macam tak percaya jee tuptaptuptap sekejap je dah puasa kan?bes bes bes..

oke lah tako ulas panjang2 ari pun da lewat malam nii..
***pelbagai ibadah wajib dan sunat boleh kita lakukan..insyaAllah.akan aku penuhkan hari2 mulia dgn perkara yang sepatutnya!amin..
salam!

No comments: