Sunday, December 25, 2011

hantu punya budak.

kenapakaubaca.[?]
"penat.esaimen? apa tu?"-H.A


lots of time. banyak masa.sangat .sampai dah tak reti guna. terlalu banyak drama. ada yang kitar semula,ada yang baru . maaf la ,statistik makin menurun, kalau dulu statistik ala ala mariah karei kau takpun justin si bibir sekarang going down down .bukan dah malas nulis, tapi aku cakap tadi.banyak masa, ; dibuang macam tu. macam cinta la kan , pun kena buang macam tu. lebih baik tinggalkan daripada berjaya sekerat jalan.wathefuuu cinta tak sama dengan masa. tapi seakan akan. eh tu je maksud aku.tak lebih tak kurang. zzz aku mengantuk.malam ni perjalan ke kedah pukul 1130mlm. semoga selamat tiba. dan lebih baik sebelum berambus.

The promises of yesterday are the taxes of today.


satu gambar beribu makna.kalau banyak?


meet fana

meet afiq

meeh si budak bajet

meet orang ramai

meet si comel :)

itu je . ada 5 gambar , ada 5000 makna.

1 comment:

Afiq Mazri said...

5 gambar 5000 makna. Mana tak nya. Gambar aku jerh dah 4996 makna. hahaha

There was an error in this gadget