Tuesday, December 27, 2011

please give your sunshine

kenapakaubaca.[?]
"nomoodzz "-H.A


 malang tak berbau- memang superb la kalau korang memang boleh bau malang tu. kalau boleh dan ditakdirkan boleh membau malang tu.meh aku nak upah korang untuk baukan malang aku . letih rimas dan sedih bila malang asyik asyik hinggap kat tuan empunya diri ni. malang satu cabang dugaan ? buktikan. malang / dugaan aku rasa benda yang berbeza kot. ke sama ? entah la korang boleh refer kamus dewan bahasa edisi ke tigaratusribupuluhmillion balablab -.- ok enoying. aku hanya nak cakap tolong la malang jauhkan diri dari hidupku.bagi la aku hidupd dengan tenang aman sentosa. - malang masa nak balik tu , tertinggal bas - dapat bas buruk bas haram T.T sampai rumah dalam pukul 2 pagi.terlalu malang. dalam 3 malang tu ada satu je yang tak malang. dapat rasa naik teksi limo secara free of cas HAHA. -_- itu je la kot yang aku rasa yang lain semua malang malang malang malanggagagggzgzgzgzzgzzzzzz makin meluat makin benci. -jangan terlalu kufur boleh tak ? dan hari ni , bukan hari ni je malah sabtu ahad tu pun ada yang malang malas nak citer nantikan mulut korang berbuih kebosanan - dan alih alih hari ni lagi malang. bas rosak , masuk kolej pukul 8 dan kad matrik kena tarik petang nanti kena jumpa HEp - zzz T.T menangis air mata darah pun tak akan dapat membantu.

- masa ni la manusia nak ingat tadah tangan , mohon kerahmatan konon -padahal dosa dah berbaldi dekat belakang . tak mustahil bila aura malang ni membalas segala yang kau kejikan selama ni. kita tak panggil dia karma. karma bagi kita pesong ; pesong bagi kita sesat. sekadar tahu takpe. eww eww tolong jauhkan aku dari semua ni. aku dah letih penat . mohon hari mendatang tiada lagi khabar berita durjana airmata .aku rimas semua ni.tolong bagi aku pancaran senyum dan cahaya.tu je k tu je k . :')

ni baru betul malang

No comments:

There was an error in this gadget