Saturday, December 31, 2011

menyerah atau pasrah.

kenapakaubaca.[?]
"kerja kerja esaimen menimbun -.- "-H.A



“Redha itu ikhlas.Menyerah itu pasrah”

-penangan Ombak Rindu, selalu sangat . dah klise sangat bila dari novel kita adaptasi dekat tivi dalam movie semua itu klise klise klise lagi lagi bila suka suka je tukar jalan cerita marah penulis buku . pernah tengok Lagenda Budak setanzz? Setanzz siapa yang arah, banyak betul cut cut cut , sampai apa yang nak disampaikan tu tak sampai HAHA.tengok drama gerimis di hati ? aku baca buku dia sedap gila sama la dengan budak setanz, memang syok rasa macam aku je yang pegang watak utama MHERUEHRU tapi apa ke sia* bila masuk movie masuk tivi semua berubah.-dan lepas ni jangan ada pengarah gegedik nak adaptasi itu ini . tapi lain macam Alice in Wonderland. Aku tak baca buku dia so bila tengok movie dia tak rasa cam nak kondem ah .pfftt #tipikal Malaysian.  Dan sekarang ombak rindu ; walaupun banyak kelakar dari sedih , banyak babak babak pendek yang ganggu mata aku , sampai kelip kelip dibuatnya -.- tapi masih menarik. Kondeman pertama dekat fesbuk memang tak Berjaya bila dah sampai diakhir cerita . macam :’)) tapi tetap pfftt ah. – sampaikan kawan aku si farhana fadzil sanggup beli novel setebal alam sebab nak bagi paham lepas dah tengok cerita dia. Apakah ? -.-‘ watthefuu bila separuh dewan penuh dengan perempuan. Nyeh itu la perempuan , saiko taksub sangat dengan perasaan  . dengan cinta pun taksub.takjub ko t (?)




“cinta itu kejam “



i wish maya karin kekal imej macam ni .macam perempuan melayu terakhir.
“cinta itu tak kejam, yang kejam adalah orang yang mempermainkan cinta”


 errrggghhh dah meleleh ni air liur .jiwang karat tangkap leleh eww ewww tolong la keluarkan aku dari parasit kejiwangan ni -.-nak termuntah *vomiting  ok lega dah. – but sometime cinta dengan lelaki memang macam tak seswai bila nak dikepocikan .kenapa sesuai bila dengan perempuan , bila cakap pasal perempuan ,perempuan akan cakap pasal crush dia , pasal adegan SS bertembung crush ,pasal apa yang dia Nampak dengan crush , stalk apa yang crush buat , perempuan perempuan perempuan.haish .untung kita kan lelaki ? – nak lagi , perempuan jugak akan cakap apa yang buruk dekat crush dan apa yang elok dekat crush. Itu lah perempuan. Tak percaya  lettew. Kenyataan ni weh. Cuba cakap pasal cinta , lelaki tak pernah nak kongsi  , lelaki tak macam perempuan. Lelaki tau wiwiit je sebab nak menggatal tu je tak lebih dari gossisipi kuih kepoci macam pompan ; yang mana perempuan akan terbawak bawak crush di dalam mimpi .pffftttt . lelaki akan simpan pendam sampai dia terasa nak mengorat . perempuan takkan nak terima konsep perigi cari timba kot ? mesti la taknak.ego ego ego ish. – eh bye.

“masih mengharapkan harapan” jangan terjatuh dah la.

"aku tak mahu berkongsi kasih , aku tak mahu , aku tak mahu" 
perasaan bermadu. kenapa ada orang tak dapat terima lagi ha?

No comments: