Monday, December 5, 2011

mari belajar matching matching.

kenapakaubaca.[?]
"aku ingat kau dah lupakan aku?"-H.A



Sebelum ni semua baik baik je , kita masih bertegur , kita masih gelak kita masih boleh bergurau , kita kemana saja la kata kau. Kau menangis aku pun turut cuba untuk menangis untuk tak nak bagi kau hampa. Tapi tapi masa mencemburui , masa yang tak bagi kita berkawan ; kita dah cuba kan ? Mungkin masa dah tetapkan yang terbaik untuk kita.- kalau dusta boleh mendustakan pendusta ,pendusta takkan tahu untuk berdusta kerana pendusta pula didustai. Tengok ?senang kan ? Kita ada feeder dan killer dekat sini. // letih layan emosaiko yang tak sudah sejak awal tahun 2009 . awal tahun tingkatan 4. lagi letih bila naik 2010 . bila terkenal dengan ramai orang ; kemaruk dengan ragam.peragam memang mahu kan attention. Mencari perhatian. Itu visi.kalau tak capai visi misi mungkin kita tak dapat anugerahkan dengan ratu raja propa seantero sekolah. I really used to hear , “eh macamana kau dapat banyak pengalaman ni ?” - senang ; jawapan propa – berkawan dengan orang – banyakkan membaca , buat research dan alami sendiri. Sedangkan kaki propa lagi banyak pengalaman kat sini.yelakan , pengalaman meng-propa.siapa tak tahu.pengalaman bukan berhasrat untuk raih siapa hebat, siapa menang siapa kalah - kalau ada pengalaman lagi banyak – pengalaman lagi rare la orang kata.that is bullshit.sangat taik kerbau.pengalaman like the cliché word , pengalaman mematangkan , mendominasikan minda untuk ke depan lagi ; but orang salah menafsir dewasa ini ; orang menafsir mengiyakan menganggap mempertaruhkan bahawa orang yang lebih banyak pengalaman di anggap lebih matured , lebih berjaya lebih dan lebih terjurus dijadikan ikutan orang lain.ha ini lagi satu taik kerbau kedua walaupun banyak point yang betul .; duh kenapa sampai macam tu sekali ?cukup guna pengalaman memasing untuk diri – bukan untuk perak perak dekat orang yang kata kita ni sudah cukup berpengalaman.- I wish sangat korang faham apa itu konteks pengalaman dekat sini ; pengalaman hidup , berkawan , cara berdikari , cara mensolusi , kepenghadapian rintangan segalanya that's all – bukan bercinta semata. Kalau bercinta tu aku pun boleh ajar MHRUERHUE.-

//

perempuan memang kompleks, sampai dorang sendiri pun tak faham diri dorang sendiri. -.-' gila lame perempuan ni. Kita dah hadapi zaman ortodoks- zaman sistem kerah perintah semua tu tapi perempuan ( aku tak cakap semua ) HAHAHA masih terkebelakang lagi . Duhh sumpah tak tahu apa nak jadi dengan perempuan yang yang yang emmm yang... tak reti matching kan tudung dengan baju kurung diorang. Duh itu masalah aku ke? Tak sebenarnya itu masalah dorang pedulik pula aku nak masuk campur – tapi tersangat sangat sangat annoying bagi perempuan yang tak gheti nak padankan kaler tudung semua what the fuu semua tu ; mata aku pulak yang sakit.
  • contoh situasi
pagi tadi aku masuk kelas , budak budak pompan macam biasalah kehulir hilir bila class cancel semua bila lekcerer tak datang , pedulik pulak aku . Tapi bila time tengah jalan nak naik tangga ternampak budak perempuan (untuk nak selamat , hanya guna general statement je ; PEREMPUAN) hihihi. - yang pakai baju kurung hijau merelip dengan tudung hitam , apa semua tu apa semua tu ? Walaupun tu bukan masalah aku ,masalah dia sebenarnya – tapi aku bertanggungjawab rasa nak tegur (dalam hati) .-_- aku tak boleh terima. Belum lagi orang yang suka pakai tudung lilit habis gelebeh muka aku tengok – tengok muka la bro kalau muka agak macam tomato jangan pakai macam tu , tudung macam tu sesuai untuk muka yang lonjong lonjong macam timun je kamon la itu semua si perempuan ni nak ber-aja lagi ke?- HAHAHAHA eh apa masalah aku dan apa pulak masalah korang nak marah aku cakap benda yang betul? Itu aku cakap , perempuan ni kompleks rumit semua .diri sendiri pun tak faham kan lagi. Itu belum aku kupas pasal apa yang paling gay diorang selalu buat bila dalam kuliah bila bergossissispi dengan klasmate semua cuma malas nak bukak cerita. Nanti kita dilabel gender-ist pulak.ceh.bye.

sayang sangat lisa nak kawin dah dengan abe yusry.
nak tengok ombak rindu . tak kisah la tengok dengan laki
kalau pompan dah tak mo keluar dah HAHA.

No comments: