Saturday, December 31, 2011

Tolong la aku taknak tua bila 2012

kenapakaubaca.[?]
"OMG tahun depan aku tua ! :D"-H.A



Jangan nak klise sangat ,post sebelum tahun baru.lepas tu memekak apa azam apa azam.azam sebelum ni pun tak pernah nak terlaksana HAHA. Oh.2011 penuh makna. Tapi sayang, 2011 tak termampu untuk buat post aku lebih 200+ macam tahun 2010. Mungkin tiada masa , maklum la dah jadi artis kan . dan lagi beberapa jam , nak lagi dramatic tukar ke minit lagi dramatic murahan tukarkan kepada saat.kita akan pergi ke tahun baru. Which means tahun yang membuatkan aku terasa tua. Ewww.dah 19.eww eww rasa janggal tak pernah lagi rasa tua macam ni . *muka poker face. Tua la kita ni.  tapi kenangan itu nostalgic –

Sepanjang 2011 yang penuh duka lara suka :’)
Di januari
  • ·         Pengalaman cari kerja mematangkan kita. Semua kusut masai bila nak carik kerja. Yang dah sampai tahap gila saiko yang tak dapat carik kerja pun ada. Aku kerja.kerja kasut crocs je.itu dah cukup.trimas kak hana , dora ,k.linda ,dan my truly best friends ,khairul ,fana & afiq.
  • ·         Kau tahu apa pengalaman terima gaji hasil dari titik peluh kau? Rasaikan sendiri. Its worth bebeh .
  • ·         Bila budak budak keluar reunion menyundal.-sangat nostalgic.

Bila Februari
  • ·         I wish cuti tahun baru cina tak ada, sebab letih kemain. Penuh orang , penat nak layan kerja gitu gini.
  • ·         We have a family dinner. –itu lagi nostalgic dari yang lain. :’)
  • ·         Pengalaman pakai phone baru. Wuhuuuu. Duit sendiri bukan dari bank rasmi parents kita. Hihi.
  • ·         Tak lupa menyundal dengan  gengkawan,kawan crocs. Habis rm500 dalam sehari. Itu yang tak bestnya HAHAH

Semasa Mac
  • ·         OMG spmsuxx.result.buat aku mati. Result teruk tapi jangan lupa.malam dapat result tu terus menyundal lagi. Itu wajib tak boleh tinggal HAHA.
  • ·         Kalau berpacaran , jangan tunggu lama lama. Rasa putus di tengah jalan . :’( drama 2011

Waktu april
  • ·         Besday aku, seronok.dapat hadiah memacam. Dapat kek dapat suprise dan dapat duit. (gaji -.-) kau tak rasa spesial ke hari jadi kau?
  • ·         Aku rasa masa ni la Dia dating melawat aku. :’)
  • ·         Pergi times square, putrajaya, pavilion dan etc etc bila waktu off day.sangat nostalgic.

Mei menjelma
  • ·         Tiba masa untuk berhenti kerja.rasa sedih.sedih tak dapat lagi pegang duit bundle bundle -.-
  • ·         Paling benci bila kena berhijrah ke kedah -.- hai matriks.mula la hidup tak keruan aku.
  • ·         Baru terasa bila family takde. Rasa lain bila jauh dari family L

Jun datang
  • ·         Nak sangat balik rumah. Esaimen berlambak berlonggok
  • ·         Kuliah laju gila. Bayangkan bila 15 chapter untuk 4 bulan.
  • ·         Dapat rakan tutorial yang sangat kewlzzzzz. J

Bila July
  • ·         Akhirnya aku balik KD.nyeeheee. mula mula memei menyundal dekat sekolah ah dengan budak uitm. Miss that moment
  • ·         Nothing much. Assignments itu wajib.sangat wajib.
  • ·         Struggle untuk UPS. Ujian penilaian semester

Dan Ogos datang
  • ·         Oh UPS  sangat cam ayam. Tak berguna aku ni HAHA
  • ·         Berpuasa di perantauan.itu sangat sedih sebenarnya tapi best
  • ·         Balik !
  • ·         Reunion bersama ayam aktif – 26 orang.- dekta little penang. Ini paling syiok.
  • Masa ni dia ada lagi J
  • ·         Shopping time. –raya kan nak dekat dah? Hihi

Wake me u when September ends
  • ·         Raya .-tahun ni paling nostalgia. Seronok sangat bila dapat berkumpul satu family.
  • ·         UPS result cam cikai. Benci.
  • ·         My mama’s besday dan my kakak. – itu sudah pasti :’)

October la nyah
  • ·         Terpaksa teruska hidup walau tak rela.
  • ·         Birthday bapak aku :’)
  • ·         Crush. Aduh. KMK tolong la aku taknak crush dah. HAHA

November oh!
  • ·         Duh PSPM! Aku rasa cam takleh buat.tapi Alhamdulillah :’)
  • ·         Melaka time. Sumpah seronok sial. Pertama kali drive lebih 2 marhalah secara solo.
  • ·         Meet my adik, Hasya Zaheera. Comelnyaa!

Disember .
  • ·         Cuti panjang. – lepas rindu dekat family.
  • ·         Teruskan semester 2. Dekat penjara ni .sighs :’(
  • ·         Balik krismas. Meyundal lagi. –
  • ·         I miss my friends.wondering they miss me or not?
  • ·         Sekarang, aku tengah menaip – 11.00 pm.

Hai 2012.hai januari 2012, hai 1 januari 2012.kita jumpa esok. Buat baik dengan aku eh.

siapa kufur mesti korang countdown benda ni kan? -.-

No comments: