Wednesday, January 4, 2012

i am very akward chu know

kenapakaubaca.[?]
"errrr"-H.A



Pernah rasa geli geli bila sedang jiwang? Pernah (cuba) nak rasa berjiwang tapi oleh sebab terpaksa ; terpaksa jugak geli geli bila berjiwang ? Apa neraka yang aku cuba sampaikan ni. Bukan jiwang nak aku soksek soksek ; not that gay.itu sumpah gay.- aku cuma nak berkongsi perasaan bila kawan baik terjatuh cinta dengan kawan baik .entahlah kenapa aku baru nak bukak mulut pasal ni ; sebab kalau la ditakdirkan terjadi nya macam ni ; aku mungkin tak sanggup nak terima.eh kamon la.atas dasar kawan selama ni ,cuba fikir apa yang engkorang (konon engkorang lah yang alami) dah buat dengan kawan baik korang , korang outing sama sama , makan sama sama masa kat sekolah dulu , tengok wayang , beli itu ini menyundal gitu gini – of coz im saying about the kawan lelaki dan kawan perempuan – not homo -.- - yang mana pada masa tu ; korang tak pernah nak ada feeling tangkap lentok habis la ; dalam hati cuma ada perasaan berkawan – tak lebih dari tu tak lebih tak kurang 50-50 .- tup tup tup alih alih bila dah makin bertahun (mungkin makan tahun) ; dia tersuka engkorang ? Apa neraka yang korang nak buat ? Berpeluh peluh tak dibuatnya? Atau rasa eh rimas la sial.tak cukup kita berkawan selama ni ? Atau maaf la aku dah ada pilihan aku, aku tak dapat nak pilih kau atau ada kondisinya ; satu dalam sejuta ; “i like you too honey” - acaner kita nak buat ni ? -

  • korang boleh tolak. Itu privasi kita dan hak kita.tapi jangan sampai la jadi kejam cam nak mati sampai kau tolak reject dia sampai dia keluar air mata darah oo kamon la itu kejam sial. Biasanya lelaki yang jadi mangsa keadaan kat sini HERUHERUH perempuan ni memang kejam. HAHA.
  • kalau aku la ,aku buat buat tak tahu je. Bila dia dah mula bagi mesej eww eww eww geli geli yang mana sebelum ni dia tak pernah nak ambik port pun, itu dah namanya saiko karmatik tu. Aku akan abaikan sebab kalau dah sampai ke tahap terlalu geli atau layan macam biasa. Please notice it.
  • You have to know or should know about perhubungan sesama rakan. Ada masa romantik ada masa masalah ada masa malu sebab kita selalu hidup dopatjam dengan dia kan sebelum sebelum ni. So apa yang kita buat dia tahu dan apa yang dia buta kita tahu. Tapi sweet tu memei sweet la. :') . no wonder la ada kawan aku yang berjaya sampai sekarang ni.
  • Ey jangan nak demand sangat ; kalau tak laku tu accept je. Pernah dengar tak pepatah yang telah dimodify “just accept pelawaan orang yang suka kau tu daripada nak tunggu orang yang suka approve kau punya pelawaan” - please pahamkan stetmen ni. Aku tak gheti nak bagi orang paham.

So apa konklusinya? --- aku teruja nak tahu. Meh cube habaq mai sikit.

Tapi tak rasa pelik? Jatuh cinta atau suka atau cair dekat kawan rapat sendiri ? Aku rasa pelik.malah janggal.malah ujub .malah takjub. Eh dah tak tau nak cakap apa lagi dah.mintak simpang.molek kalau aku buat taktau je la.itu lagi afdal HAHAHAHAH. Kbye.

"Be prepared to encounter some awkwardness if feelings aren't reciprocated. If this happens, try and bounce back quickly, or use a witty response. "Ah, well now that THAT'S out...", or "Just please take some time to let it sink in", works well."

No comments: