Tuesday, January 24, 2012

never expect something high

kenapakaubaca.[?]
"cubalah kau rasa dulu,baru kau tahu agaknya"-H.A


untuk 3 hari ni.aku dah belajar banyak benda. which is mana yang baik mana yang palsu mana yang pandai berlakon berpura belakang mana yang pegang janji tapi sampai masa tak tunaikan mana yang yang kristal mana yang berlian mana yang dulu aku tak expect dia la yang terbaik padahal hakikatnya dia yang paling baik dan mana yang aku selalu bagi ini bagi itu dia lah yang paling jahat. pfft.ini la kehidupan. right? aku tak boleh salah kan takdir walaupun dalam hati merengek tak tentu pasal, buat muka senyum tapi dalam hati sangat panas, walaupun sebenarnya aku tak dapat nak sorok hakikat yang aku kecewa tapi aku terpaksa berpura suka senyum. pernah tak kau rasa? yes memang betul hidup berubah - satu per satu berubah - lagi lagi bila masa beredar pada paksinya.bukankah manusia perlu berubah ? pfffttt. Jujur lah kan aku masih mengharap yang lama.aku tak mengharap pun sesuatu yang baru sebab sesuatu yang baru tu mungkin lagi keji - ( sebelum ni dah la keji) - but ikut suka la kan? - aku tak suka manusia berubah.mungkin diorang berubah tengok aku berubah kot. so bagi diorang adil la. seri satu sama. what ever the thing I said dengan mulut berbuih, tiada apa yang dapat ulang semula, life must go on tapi aku akan pasang firewall lepas ni - never terjatuh seorang diri,never ajak orang outing,never berbuat baik terlampau dekat orang,never never never.cukup la. Benci aku? pandang cemrin dulu.


//
But dalam masa yang sama, aku belajar yang lama lagi macam :') even ada sesetengah tu yang macam haprak terus lupa dunia.Ingat aku pandang semuanya, aku analisis, aku tengok , aku perhatikan apa semua buat dan dari situ aku akan ambik pengajaran dan iktibar untuk tak jadi dekat diri aku.


"jangan harapkan sesuatu,sebab itu belum pasti lagi"


what the fuu semua; persetanzkan semua.just wanna to summarizing HAHAHA
kalau ada jogathon aku rasa aku menang .
dari sabtu aku teman Khairul Riduan habiskan baucer konon nak carik buku law tapi apa ? yela adalah la steseneri semua.hihi main boling semua karoeke dan it was a day :') dan ke ahad bila mesyuarat ayam akitf walaupun tak cukup korum ;tak semua ada tapi baucer tetap baucer journey tetap journey dan menyundal tetap menyundal.dan isnin kita ke kualaLumpur, walaupun aku rasa aku macam duduk dekat oversea , aku rasa aku adalah 0.5% rakyat malaysia yang turun KL dan rasa 0.5% warganegara malaysia, - penuh nak gila KL dengan pfffffttt kau tahu la kalau bukan bangla mesti nepal -.- but it was an awesome day. dari KL sentral ke times square ke BB /sg wang ke lot 10 ke pavilion ke KLCC ke Titiwangsa ke KL sentral ke Ikano ke rumah semula.memang terbaik.okbye trimas semuanya



hihi

kewl giler naga ni




they made our day
"nak tengok aku berubah kan? tunggu lepas ni"

No comments: