Monday, January 9, 2012

pencuri masa

kenapakaubaca.[?]
"tak sepatutnya aku buat camtu"-H.A



Wahai peminat aku sekalian, rindukah kalian terhadap diri ku yang luhur ni? -.- ala bagila ai nak perasan kejap takkan tak boleh.baru nak rasa artis kejap nih.baru nak rasa , tapi dah rasa dah jadi retis (artis) ni .busy kemain.tapi ai bukan buat show apa apa pun, berlakon jauh sekali mana taknya ai ni kayu.tapi memang pfffttt la kan duduk kolej ni tak rasa apa. Eh hari ni siang dah? Eh dah malam ke? Eh subuh ? -.- zzzzz cepat gila masa berlalu. A lot lot lot wanna be tulis – lupakan fantasi annoying jerin.

Fuckta pertama:
aku acapkali kerapkali selalu sangat sampai dah muak repeat lagu adele someonelike you dengan rolling in the deep.semua lagu basi tapi peduli apa aku baru nak dengar sekarang.lepas ni lupakan lagu tu ; layan melt my heart to stone.layan bai


fuckta kedua :
kau tahu aku dah addicted dengan cs. Apa ? Cs ? Apa tu cs? Yeaa bla bla bla bla aku tahu game tu dah berkurun sejak darjah 4 kau tahu tapi aku baru nak main sekarang.so siapa peduli ? HAHA ketagih ni.habis la UPS aku nanti. Pointer ke mana, CS ke mana? CS tu counter strike la gay .


Fuckta ketiga:
It is vveeeryy sad melihat orang yang gah menangis.Ianya satu penghormatan yang tak terhingga.bukan senang nak bagi air mata setitik jatuh dekat pipi. It's very expensive. Mahal.takkan terjatuh airmata kalau tak sedih atau terharu.itu je.yang dalam tibi airmata semua fake palsu pui.aku maksudkan dekat sini , my pengarah.semalam hari persaraaan dia omg sumpah macam :'( daripada aku tersengguk senghguk mengantuk tidur pukul 5pg lepas main CS semalam,terus segar tengok dia menangis sambil nyanyi lagu sayang sarawak .ke sayang sungai sarawak .ai tak pasti.

Sayang Sarawak sungainya sempit,
Buah nanas lambung-lambungan;
Hendak kubawa perahuku sempit,
Tinggallah emak tinggal junjungan.

Sungai Sarawak mudik berakit,
Buahlah padi di tengah hutan;
Malang menimpa bukan sedikit,
Sedihlah hati tinggal kenangan.”

orang yang takde perasaan je yang tak gheti nak interpret benda ni. Oh nak tau.pengarah aku lelaki.itu yang mahal tu. :')

dia cakap jugak
"bersara itu pasti,kalau panjang umur.dan mati tu pun pasti jugak".

//
persetanzkan cerita dekat atas. Aku sekarang ngantuk gila.kbye.


P/s: makin jarang memblog.tiada masa siot.
P/ss: saya rindu awak!


No comments: