Wednesday, January 18, 2012

millenium.

kenapakaubaca.[?]
"what goes around come around."-H.A


fikir balik
segala kata kotor 
dilempar
dinistakan
terpalit pada perasaan
yang tidak bersalah? 
tak malu ke kita?


fikir balik
segala telahan palsu
reka cerita
dihambur maki makian
tak kesian kah mereka?


fikir balik
perbandingan dibuat 
antara dua darjat 
yang tinggi makin meninggi
yang rendah jatuh terduduk
kesian kan?


itu lah norma milenium sekarang. yang jahat jadi baik yang baik jadi jahat.itu realiti.tak payah lagi dah berdalih. eh kau tahu tak , ustaz yang datng bagi ceramah kat masjid aku ni kata kiamat lagi beberapa tahun je lagi (wallahualam) sebab paras air kat tasik mana tah semakin susut.(tasik tu didiami dajjal ) boleh jadi ini memang salah satu tandanya. :|


-korang boleh goooooooogle kalau nak tahu banyak.I just sayinggggg #
//


nothing much to say.
just wanna say
i miss you
hope that we can meet .
bye 




"tak payah ajar aku pasal hukum hakam.aku tahu.yang tersangat perlu kau tahu jatuhkan hukum tanpa tauliah adalah berdosa besar.kau siapa?"


lupa pulak.happy birthday abdul irfan.! HAHAH :D

No comments:

There was an error in this gadget