Monday, January 2, 2012

pasca-azam : epic fail #2

kenapakaubaca.[?]
"mulai sekarang nak tukar tulisan. new year transformation "-H.A



Kekaratan aku untuk berjiwang sekarang makin pudar makin hilang ; makin dimamah usia. Macam dah takde feeling omputih kata.oh tapi yang terbagusnya sekali ; bila azam 2012 aku tidak pernah terlintas sedikit pun untuk masuk ke kancah emosaiko lagi yakni kancah jiwang erti lain kancah cinta . Eww geli tak dengar ?aku sendiri dah naik penat rimas lelah dengar apatah lagi engkorangkan?-seriusli.azam pertama aku tahun ni adalah nak tidor awal. Tidor awal bukan pukul 4 petang 5 petang mentekedarah tidur sampai mahgrib tu bukan la gila.aku just nak tidor awal dalam pukul 12.30 pagi supaya kelihatan awet muda waktu pagi.-.- supaya aku dapat bagun awal dan tidak lagi menunaikan maghrib pada pukul 7.45pagi so on so on ya ya ya aku tau aku kupur huherurhu. Eh dalam ayat kat atas ada azam kedua aku. ; nak bangun awal. -.- dan azam ketiga aku kot kot la mampu pulak untuk melaksanakan – nak jumpa lekcerer setiap petang zzzzzzzzz agak agak boleh tak jika sebelum ni aku fullfillkan waktu petang aku dengan krohkrohkrohkroh aku rasa tak mungkin.tomorrow never die. -.- HURHEUHERUR. - omongan kosong ; perlakuan pun kosong lah en. - itu baru azam 2012 aku.eh tak exceli tu azam januari 2012 aku. Ada banyak azam lagi nak buat nak dilaksanakan azam feb azam mac april mei jun jul balbalblaalalbalba disember.- dan hari ni azam aku gagal dilaksanakan. Aku bangun 7.25pagi.sedihnyahhhh. -.- epic fail #

so dah boleh nampak tak modus operandi dekat sini?sebesar mana azam kau kalau yang kecik pun kita (KITA ?!) tak mampu buat so lupakan lah untuk berazam.tapi kalau nak letak nama anak azam ke;azamudin ke, berazam ke apa apa jolah dipersilakan.kot kot kempunan nanti.

my cikgu menggelakki aku punya azam. Serius ke memain tu?” -tertanya tanya ni -_-'
//

where the fuuuu is love gone ?”

mana? Tu ada tu.ada la.kat tong sampah jiran sebelah rumah kau tu. Entah la.hoping that 2012 bring more more more a lot a lot a lot a lot of miracles dan kesenanganzzzzzzzzz ngantuk la kita ni -.-' dan atlastt akhirnya FB boleh berhenti sumpah seranah dekat dak dak sekolah [EVILAUGHHHHHHHAHAHAHAAHAH] kena pergi sekolah balik HAHAH .tu la hari tu suka gelakkan orang konon cuti sebulan lebih . Korang tak tahu ke haa masa sekarang cepat gila?! Ha ? Tak tau .meh kiterorang pulak nak cuti sem. OMG KD waiting my arrival lagi 16 hari. :') selalu sangat balik kopak wallet aku ni weh.

ehbai.

Kau perasan tak ni ? kenapa larikan diri?aku tau semua ni salah aku.so siapa kisah? Aku nak kau je.hihi

-sometimes you have to break the rules just to get your life's satisfaction.

No comments: