Thursday, January 26, 2012

People change.



I was the one who said things changed;
you were the one who proved it.



tak mahu berkata apa ; cuma gelisah dalam hati
*tarik nafas kejap duh.


tarik lagi
tarikkkkkk
ok kali ni dalam sikit.
tarikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....




tahan sekejap.




hembus. 
ahh.


lega sikit kan?
lega untuk beberapa saat. kan best kalau lega ni berlarutan.
aku tak tahu apa yang aku runsingkan sekarang
nak itu dah dapat 
nak ini dah dapat
ada jugak yang tak dapat tapi itu pedulikan
orang kata kalau rungsing bila semua dah dipenuhi ni
golongan orang yang tak dapat rahmah? rahmat? ehsan? cahaya? nur?


betul ke?


nak tarik nafas lagi ke bagi lega?


ok sekali lagi.


tarik nafasssss
lama sikit.
tarikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..


dan tersedak
lalu mati.


bye.


aku cuma takut ; takut akan tak dapat rahmat.
nauzubillah. makin lama berjalan , makin aku lupa Dia.
kejam sangat aku.

No comments: