Thursday, January 12, 2012

kalau la 'kalau la' tu 'kalau la'

kenapakaubaca.[?]
"never give up!"-H.A

ha so true

kalau boleh
aku nak kita macam dulu
banyak cerita kita kisahkan
kongsikan dan abadikan .
itu pun kalau...
kalau..


kalau boleh 
aku tak nak buat apa yang telah aku buat
aku rasa menyesal sebab 
pasal aku banyak buat salah dekat kau
kalau boleh aku nak tebuskan semula
itupun kalau..
kalau...


kalau boleh
aku nak kekal je 
maksud aku taknak masa
berputar .
itupun kalau aku ada kuasa,
itu pun kalau.
kalau..


kalau boleh
aku nak kita bersama kembali
kembali macam dulu
betapa romantiknya
itu pun kalau..
kalau..


term kalau.. kalau.. ni dipopularkan oleh cikgu addmath aku.sebab nya kiteorang selalu failed dalam addmath. eh kira bangga la dapat markah lebih 10 tau tak ?!! jangan nak kufur hakikat nikmat sangat .eleh sepatutnya ita bangga tau dapat markah lebih 10 kurang 40 HAHA. "kalau la saya study kan cikgu,mesti lulus.sikit pun jadilahkan" - lepas tu cikgu mesti balas. "kalauu.. saya ulang balik..kalauuu" - HAHA. pergh kalau nak ikutkan hati memang berasap sebab kena perli secara sinis.what the fuu is 'kalau' ada kena mengena dalam hidup aku? ah secara teoritikalnya perkataan 'kalau la' wujud lepas kita menyesal buat something macam situasi dekat atas ni. secara experimentalnya ; perkara tu perlu dibuktikan dengan option pertama ; bila kita study , kita dapat result gempak dan option kedua bila kita tak study menonong tak tentu , dan result memang lah failed kan. nampak tak modus operandi 'kalau la' . 'kalau la' pun menunjukkan kita jenis yang tak puas hati bila buat sesuatu tu.konon dalam hati nak bagi yang terbaik. padahal dah tu je kita mampu buat.so terima la. #sigh


'kalau la' tu satu realiti ; yang memang tak dapat nak diulang balik dan kadang kadang memang dipersekalikan dengan menyesal. "ish kalau la aku mengorat janda muda , owner warung tepi jalan tu kan , dah senang lenang dah hidup aku" -skrip cliche dalam filem melayu. pffttt -__- 




"duh dulu pun kita belajar math"
-masih ingat dengan term if and only if? probability anak ayam semua ? pffttt.menganjing je kerja math tu HAHAHA 




FA(K)Q: "eh takde ke 'kalau la' yang positif?"


-kalau semua 'kalau la' tu positif, dah lama orang berebut carik malangnya 'kalau la' tu memang dah sebati dengan unsur unsur negatif and that's why kita patut belajar pasal self-esteem bila buat keputusan tu.ngertik? // what the fuu ; aku tak nak merepek panjang. sebab konklusinya aku dah buat satu percaturan yang salah.makin dewasa aku rasa kita perlu mengisi ruang perasaan dengan perasaan eww eww eww.*paham paham la. ; tapi 'kalau la' aku tak gedik dulu , kan tak jadi macam ni. ARGHHHH kalau laaa.. pergi mati.
im surrounded by the 'kalau la' words ah boleh mati kalau terus macam ni. nevermind nanti kita buat petition kat dewan bahasa pustaka hapuskan perkataan 'kalau' dengan 'la' kat kamus diorang MHUERHUEHHEHAHAHAAH evilaugh.


//


eh aku nak balik ; lagi 6 hari rasa cam 60 hari.rasa bila jasad je dekat matrik , hati perasaan semua kat rumah. see you soon guys.! kthnkbyenites. 


Alhamdulillah ; MUET ?! pffttt. :')


No comments: