Wednesday, January 11, 2012

where should I put my heart?

kenapakaubaca.[?]
"tolong la notice.tolong laaaa :'("-H.A



hai .kau ni bodoh la. HAHAH [evilaughahhaah]

keterujaan aku pasal rm200 baucer buku yang sekian lama menanti dulu semakin pudar ; semakin diatasi dengan perasaan rimas dengan semua orang yang cakap tak serupa bikin macam sengggg. *macam sengggg = macam sengal . ish aku mintak tolong. tolong cermin diri. kalau tak ada cermin pasaipaa tak habaq. meh aku beli kan cermin ikea murah lagi besar .kot kot kau teruja nak suluh diri sambil bercakap apa yang kau perlu cakap. supaya refleksi dengan waves frequency suara kau terpantul balik dekat diri kau. gheti? // 
kata kata keramat ni dah aku ulang repeat sampai overrated tapi dibayangi dengan cliche word ; sekadar berpura tak ambil tahu itu lah manusia ; apa la neraka aku memekak mekak ni ? 


begini ceritanya.ceciter ceciter sikit ...


I just need someone to hear my problems ; just hear and hear and give some empathy to my self.not more than that. tak susahkan ? tapi aku (harap) dan agak kau dah tahu jawapan dia.sebab aku jenis yang tak suka berkongsi. 


pernah kita menjadi pendengar yang baik ? kita tahu semua ada telinga - antara capang atau tak itu bukan masalah janji kau boleh mendengar itu dah dikira nikmat.lupakan kejap benda tu ; pendengar yang baik? pffffttt what does that mean? aku malas betul nak copy paste terjemahann google pasal pendengar yang baik  baik korang goooooooooooooogle sendiri dan lihat .; bagi aku pendengar yang baik ( bukan mengikut definisi dinamika tepahapa hikpokrit tu ) adalah seseorang yang ikhlas mendengar permasalahan orang lain dan berkongsi sikit (sikit jela) apa yang orang tu rasa. itu dah cukup.no need penerangan meleret leret sampai nak bantu orang tu selesaikan masalah. cukup la sampai rasa sikit apa yang orang tu rasa. aduhai. entah boleh ke tak kita rasa sebab orang zaman skarang ni bukan betul sangat. bibir kata lain hati kata lain. tipikal. 


what the fuu aku merepek anak ayam ni ? meh biar aku bagi situasi.


watak : senah , kamsan , dan tipah
"bila mana senah dengan kamsan masing masing meragui each other . konon diorang ni sweet couple of the year yang selama ni tak pernah nak ada ribut taufan katrina semua alih alih tiba tiba senah ni moody tak tentu pasal.dia cakap kamsan ada affair dengan pompan lain so what ? (lelaki boleh pasang 4). -.- lepas dah habis pinggan mangkuk semua pecah.si tipah datang konon nak jadi heroin malaya. dia suruh la senah cerita kan semuanya ; aku ulang kesemuanya from a to zi." - korang pilih aa ending dia. 


A - bila senah cerita kat tipah .tipah pun menangis teresak esak.dia simpati dekat kawan dia. sampai hati kamsan buat macam tu kat kau senah.tipah hanya boleh menangis bersama.tipah peluk senah dengan erat.sambil bagi tau kata kata semangat . dan masing masing tertidur. -.- ( jangan pikir lucah la.aku tak tau nak ending kan dia cemana)


B - bila senah cerita kat tipah, tipah cepat cepat ambik eyemore dia dalam kocek dia.bila dia peluk senah.cepat cepat dia titiskan eyemore tu. konon nak nagis sama sama lah. -.- dia pun peluk senah sambil bagi kata kata perangsang dan buat muka kat belakang.ewwww -.- 


C - senah cerita kat tipah semuanya dan sambil tu senah busy main dengan iphone5 dia sambil google tips tips nak elak curang kat google , lalu tunjuk kat senah .senah lagi nangis kuat sampai tipah cakap "what's the hell with you perempuan?" laki kat luar tu banyak lagi la saiko kau gila apa ni ? kita ni hot la. boleh pasanga ramai. 


D - tak sempat senah nak cerita, tipah cepat cepat cakap , "eh kita kenal ke pompan ?" - lalu senah bagi penampo. 


//


mana satu jawapan ?  lupikirlasendiri yang aku tahu telinga aku makin pekak sebab dengan headphone kuat kuat dasawarsa kini HAHA. kbye.


rimas lemas. penat. malas. [ kan best semua semua ni jadi sinonim dengan lega,timbul ,rajin dan segar ] .


*the scars of your love remind me of us

No comments: