Friday, November 26, 2010

aku tak percaya C _ _ _ _ - siti di alam fantasi

kenapakaubaca.[?]


macamana nak tahu seseorang suka kita? doi tak pernah rasa disukai? tak ada perasaan bersuka suka? memang sah abnormal tak normal perasaan anda mungkin malfunction .so sila ke kedai kedai repair perasaan berhampiran. EH SERIYES ni nak cakap macamana nak tahu orang suka kita atau kita suka orang atau dunia dah terbalik ; perempuan suka lelaki / lelaki suka lelaki / perempuan suka lelaki . tak kisah janji atas dasar suka. [??] murka tak aku kalau tulis macam ni?

- suka dengan menulis surat cinta dah memadai? tak cukup tulis dekat diari [kalau ada.zaman sekarang masih pakai ke?] mesti berpuluh ratus juta ribu nama orang yang kita suka penuh satu diari tu. TAK cukup dengan tu.tulis cerita macam karangan rumusannsax spm penuh satu diari kata " aku jumpa dia sweet manis hensem ayu cantik, lalu depan dia rasa gugup balballabalb syok sendiri " then baru nak tulis diari kat buku baru beli, dah habis/ itu baru cerita sehari? macamana dengan esok lusa tulat tubin bulan depan minggu depan nak tulis dekat mana?

- perasaan perasan menguasai diri lebih dari segalanya. -

PAUSEmode
-----
"eh! dia suka saya ke?? OMGGGGG macam tak percaya si hina seperti saya disukai."
-----
PLAYmode

ok situasi macam ni kerap berlaku dan proBABIlity untuk disukai kadang kadang tipis kadang kadang kadang tinggi .tengok orang yang suka kita la kalau muka baik iman hodoh tarak guna buang karan buang tenaga .kalau muka hodoh iman baik itu kah yang sebaiknya ?? [tapi [selalunya] budak budak hedonisme kini pilih couple yang up tak gitu?] alasan diorang. oh budak tu? apa ada. telo* je ada buat apa poket nipis muka tak siap dan sebagainya. baik aku pilih dia. ada muka jambu air penuh poket pulak tu balablabaabal ada masalah? dah mati masuk kubur asing asing jugak tak ikut pun bonto* mereka kan? tapi nak buat macamana zaman berubah.kita ke jahiliah semula.itu memang karma.oh aku gender-sist ke? ini untuk perempuan yang mata [bola] kerangjang. kalau lelaki lain pulak.

PAUSEmode
-----
"kau rasa,dia suka aku tak?"-kata limah kepada timah.
-----
PLAYmode

Bab rasa merasa ni memang payah sikit. selalu perasaan SS syok sendiri menguasai .tak pernah pun nak kaji selidik perasaan orang yang kita rasa suka kita tu,terus buat tuduhan melulu.terus angau terus masuk dalam kancah perahsantan padahal orang yang disukai tu steady dan tak rasa apa apa dan yang paling malang, dia tak tahu pun diri dia di sukai. Faktor ketiga - sukar nak luahkan perasaan sehingga perasaan SS menguasai dan membawa kepada 'kemaluan' diri sendiri dan kesakita hatian bila cinta ditolak- benda macam ni selalu terjadi. lepas kononnya di'rejek' [padahal sendiri main api] mulalah stress benci dan rasa nak bunuh diri. perlukah?

PAUSEmode
-----
"aku betul suka dia doh! aku nak buat dia happy la"-kata kamsan kepada leman.
-----
PLAYmode

selalunya bila kita suka seseorang,kita selalu carik apa yang orang yang kita suka tu suka. [takde lagi kelin* ke ayat?] tak kisah sejauh mana dia duduk, 2 3 4 marhalah sekali pun, dia duduk dekat ceruk perlis pun kita sanggup carik maklumat apa dia suka apa dia tak suka apa baju dia pakai apa warna seluar dia apa henpon dia dengan siapa dia berkawan dia buat apa hujung minggu balablaabla itu ini sampai la mati baru benda ni hilang. kalau nak buat dia gembira,orang selalu bagi gift,bunga coklat ,kereta rumah itu semua lapok der. [padahal tak mampu] oleh sebab rendah diri sangat, cukup la kata kata manis // atau lawak murahan yang dipaksa gelak. boleh jugak buat dia tertawa dan dia hargai apa kita buat. kalau sedih, pujuk rayu lidah bercabang menjadi faktor perdana, barulah diikuti dengan janji janji manis nak bagi itu ini dan sebagainya sebagai usaha untuk pujuk hati yang merajuk semula.


PAUSEmode
-----
"aku malu la nak mengaku.suruh dia je tak boleh? "-kata ahmad kepada abu
-----
PLAYmode

Sifat malu // rendah diri melampau / gedik YANG MEMBAWA kepada penampa jepun jugak boleh membawa kepada semangat ingin menyukai disukai [ayat tak leh blaa macam sejarah esei pulak -.-' ]. Susah sebenarnya kalau sesapa yang ada perasaan macam ni coughh cough *** jeling jeling dekat penulis blog. *** . sampai kiamat pun cinta tidak akan terjawab, dijawab menjawab dan penjawaban ok enoying. Susah .ada dua option = teruskan atau putus di tengah jalan. [?!!] barulah selesai konflik rumahtangga yang belum rasmi ni lagi.


PAUSEmode
-----
"aku nak jadi stoker."-kata minah kepada kiah.
-----
PLAYmode
--- STOP---

apa aku mengarut ni setan?? entah dah penat dah keliru sebenar posting ni untuk apa janji aku dah penat sebab penat menguasai diri bila dah pagi pagi buta sebab esok nak setadi fizik dan pergi jenjalan tak sedar diri bye intan payung kesuma berlian. bye bye zzzzzzz


2 comments:

Leanna Scarlet said...

weii gila la buat aku gelak cm org gila dpn pc,hahaha.btul kut smua bnde yg ko ckp tu.

hadzrinaqmal said...

HAHAHAH KANTOI AZLUYUNAAA TAK SETADI :D DAH PANDAI ENN HIHIHIH
OH AGAK LA... HIHIHI TANX2 AZLYUNA

There was an error in this gadget