Tuesday, November 9, 2010

pengalaman itu guru. part II


kenapakaubaca.[?]
"sebelum ni aku tak dapat terima hakikat,sekarang dah boleh dah! amin! "-H.A

sebelum ni yo yo o poyo sungguh lepas ni taknak, toksey posting.jadi poyo lagi poyo itu satuu poyo! poyo gila la hahah! poyo sebab berapa juta ribu kali ratus kali cakap that is the last post ini last post itu last post dan sampai ke kesudah aku akan tulis sebab ni blog aku mueheh..even dah ada tentangan HGRHERGHERGEH tumblr tumblr [klik sini] i love tumblr.sorry blog! ptuih. :P ingat senang nak lupakan blog begitu saja? blog dah banyak teman aku time susah senang sedih amarah senyum jatuh cinta tergolek gaduh balablaal semua ada. tawa melancong pergi sini sana coret itu ini semua ada kat blog cuma malas dengan tak malas je nak klik klik archieve yang old sebelum ni .klik keluar itu ini dan sumpah masa aku menaipp sekarang badan aku gatal :( that because of my cacar yang not kelihatan nak elok elok lagi. so afraid so takut so insaf mheuheuheue :) Dan the saat aku tulis sekarang,aku ada tak kurang 2minggu je lagi untuk SPM.tak buat apa pun. seminggu masa aku di renggut dengan duduktidorbaringmakan JEEEE sebab cacar dan 3 hari ni aku study antara nak dan tak nak dan aku tak tau 4 hari aku lepas ni macamana??? OMGGGGGGOMGGGGGG macamana?? macam tu je la.tidor pagi buta jadi kelawar bangun kalah anak dara pukul 12 pukul 1 tghari dan siang siang buta baru nak bangun haih apa nak jadi. -___-

"haw dara yu called me monster?"
menyesalnya hantar bukuu. aku dipinggirkan HAHAHAHA [tragis ni] wehhh aku orang yang sama.sama sama sama sama sama.! cuma bintik bintik je tumbuh kat muka leher segala jadahhh ,ala tak berjangkit pun laaa [padahal berjangkit lagi lagi nak elok ni] uheuheu sampai hati taknak kawan lagi dah .Well aku tak salahkan sakit ni pun.syukur sangat dapat sebelum SPM,2 minggu sebelum SPM,syukur sangat dapat umur 17 syukur sangat tak kronik dan sykur sangat dah nak elok dan syukur sangat ramai beri perhatian:').ingatkan mati je orang akan ingat kita. "weh sapa mati tu?? kesian dia kan.dia dah la baik, baabalablabalalabla then zzzzzzzz hilang berita"..
.

"DONT talk about love.its irritating."
macamana cinta? macam tu je la.dah la hodoh/makin hodoh lagi la takde siapa nak ?
dan akhirun kalam--- aku ingin berjaya. 14 hari / 2minggu ni aku akan guna sebaik mungkin.even aku tak melangkah ke sekolah tak dapat berkat ilmu di dalam kelas dan sebagainya.-hanya doa pengiring aku sekarang- bon voyage.!

No comments: