Monday, November 15, 2010

ambil.buang.& blah




kenapakaubaca.[?] " 35% done to forget about S......."-H.A

oh kali ni mestiperluwajib segala kata kini dikota.tak sanggup lagi derita tak sanggup ingat nama dia lagi tak sanggup ingat muka dia lagi tak sanggup ingat itu ini dan tak sanggup ingat apa apa mengenai dia. She has her own life and i had mine. Memang takdir untuk 'bersama' [kononnya] hancur lebur dan harapan tinggal harapan. "hei,apa kata kita kawan ? tak la susah sangat" tak la selalu fikir bukan bukan .tak la 'take care' dengan lebih dalam ,tak itu tak ini dan hidup pun ceria je.[mungkin :/] aku dah kata dulu.kenapa bukak balik pintu hati aku.kan dah tertutup dulu.dah rapat gilaa dah sampai takde sape mampu nak bukak konon sampai dekat U nanti terbukak .wakluuu.[!] sekarang ada orang yang bukak my heart door, lepas tu hilang.tak tau pergi mana.hantu kot. Kan dulu dah cakap trauma ,takut taknak sakitkan perasaan sapa sapa lagi.tengok sekarang?menyesalnya masuk permainan ni.kan best dulu pura pura tak tau yang semua ni akan berlaku. "doraemon,mana mesin masa?" hihih Dah la sekarang apa boleh kata,hidup macam biasa.tak perlu hipokrit tak perlu itu ini. "misi kali ni gagal.sila cuba lagi hadzrinaqmal" terima kasih untuk segalanya,terima kasih untuk perhatian,terima kasih sebab ambik berat itu ini terima kasih tau :') lepas ni hamba tak kacau dah hidup anda,event sesiapa yang rasa diri tu dikacau. new life new ways. "harapan untuk elok mungkin ada mungkin takde" event aku bukan sapa sapa,tapi terasa sangat [hati] aku dibuat macam sampah.
**
OHH SH*T .lagi 7 hari.mana nak cekau buku semua nak baca semua ni??? LLALALAALALALALA... tunda tunda bulan depan. permisi.kthnkbyenite.

"farisya,aku nak masuk 3S [single single sedunia] balik boleh??" :'/

aku sebenarnya ingin kan ini

SESAT ;
izinkan aku,
sesat di hati mu,
selamanya ingin aku di situ,
di hati mu,
selalu.

nak buat macamana ,ini pulak jadi.
*assume ini untuk yang kecewa/perempuan


BILA DAHAN SUDAH PATAH ;

Percayakah kau apa yang bakal ku katakan ini?
Pintaku kau dengar dahulu
Kerna momen momen luka ini
Mustahil tepat kau pragnoskan
Dengan skeptis biasa biasa
Dengan ucap kata kata

"Ahh mana mungkin begitu"

Hey!
Buka mata hati fikirmu
Jangan tolong jadi dungu
Egomu sikit pun tak membantu
Apa kau ingat kau jantan terbilang?
Bagiku kini kau akan ku buang

Ya dengarkan lagi
Buat kesekian kali
Aku ingin pergi
Jauh jauh kenangan akan pudar
Manis katamu kini telah hambar

Ah
Dalam duduk sendiri
Membilang tasbih resah
Sesudah bayang hilang teduh
Kerna dahan sudah patah
Tapi ku yakin luka akan sembuh
Akhirnya kini aku pasrah

-puisipantaspendek

No comments: